PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Graal: Staramy się w optymalny sposób dotrzeć do millenialsów

Graal: Staramy się w optymalny sposób dotrzeć do millenialsów Bogusław Kowalski, prezes zarządu Graal SA, fot. PTWP
0 0

- Przez całą naszą historię byliśmy otwarci na innowacje. Obserwujemy nowe trendy, bo to jest nasz obowiązek. Gdyby tak nie było, zostalibyśmy z tyłu, ciesząc się, że w którymś momencie naszej historii byliśmy najlepsi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogusław Kowalski, prezes zarządu Graal SA.

Bogusław Kowalski uważa, że zjawisko millenialsów dotyczy bardziej tego, jak młodzi ludzie patrzą na produkt oczekując aby był on dostosowany do ich potrzeb.

- Staramy się dotrzeć do millenialsów w optymalny sposób. Stosujemy różne techniki marketingowe, które będą skuteczne w dotarciu do ich mentalności. Czym innym jest tworzenie nowych produktów. Nasze społeczeństwo, w miarę tego jak się bogaci, jest coraz bardziej otwarte na próbowanie nowych rzeczy i my, wychodząc temu naprzeciw, spełniamy ich oczekiwania - mówi.

Prezes Graala przyznaje, że dla producenta żywności decyzja o podjęciu współpracy reklamowej z blogerami, kucharzami itp. jest zawsze kwestią relacji kosztów do efektów.

- Różne branże charakteryzują się różnym podejściem. Jedna forma działań marketingowych będzie bardziej odpowiednia przy produktach pierwszej potrzeby, inna lepiej się sprawdzi w przypadku produktów, które się kupuje przy okazji - dodaje.

Kowalski podkreśla, że Graal, jako lider rynku w branży rybnej, czuje się odpowiedzialny za kreowanie nowych trendów i wpływanie na wzrost konsumpcji ryb.

- Od wielu lat największą wagę przywiązujemy do jakości produktu, która musi być najlepsza. Druga ważna kwestia to bezpieczeństwo produktu, który musi spełniać wymagania nie tylko określone przepisami prawa. Nasze standardy są dużo wyższe. Chodzi o sposób produkcji i taką kontrolę, która zapewni, że z produktem nic się nie stanie w całym okresie jego przydatności do spożycia. Dlatego  stosujemy miedzy innymi urządzenia prześwietlające cały produkt: puszkę czy słoik i sprawdzające, czy nie ma wewnątrz ciał obcych. Urządzenia te są w stanie wykryć nie tylko ości, ale także szkło, metal, plastik czy papier. Są to bardzo drogie urządzenia. Nie musimy ich stosować, bo prawo nie nakłada na nas takiego obowiązku. Najczęściej w produkcji żywności stosuje się detektory metali, która są dużo tańsze. My poszliśmy jednak dalej. Szukamy rozwiązań, które pozwolą nie tylko zaspokoić potrzeby konsumenta, ale także w pewien sposób wykreować jego potrzeby. Przewidujemy, czego nasz konsument może potrzebować w przyszłości. Nasze działy R&D tworzą nowe produkty, opakowania, technologie, tak, aby zawsze wyprzedzać rynek i zawsze być najlepszym - dodaje.

Pełna treść wywiadu z Bogusławem Kowalskim ukazała się w listopadowym numerze magazynu "Rynek Spożywczy".

POLECANE

KOMENTARZE: (5)

+ DODAJ KOMENTARZ

kontrola jakości 11-01-2018, 09:05:

jakość łososia superfish to totalna porażka i hańba dla graala, nastrzykiwany jakimiś momem! strach to jeść

konsument 05-01-2018, 11:16:

nie poprawią bo nie będą konkurencyjni cenowo muszą produkować ze śmieci tylko ludziom się dziwie że to kupują

mnm 05-01-2018, 09:39:

Może najpierw poprawcie jakość a nie gadać farmazony