PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

PR Łosoś: Rynek konserw rybnych cały czas się zmienia

PR Łosoś: Rynek konserw rybnych cały czas się zmienia Tomasz Kudlik, członek zarządu oraz dyrektor ds. sprzedaży w firmie Łosoś, fot. PR Łosoś
0 0

- „Kto nie idzie do przodu, ten się cofa” – to stwierdzenie pasuje do każdej branży, także do producentów przetworów rybnych. Nasza marka Łosoś ma ugruntowaną pozycję na rynku. Oferujemy klasyczne konserwy rybne takie jak filety z makreli w sosie pomidorowym czy paprykarz szczeciński, ale proponujemy także zupełnie nowe produkty, które zwrócą uwagę konsumentów i poszerzą ich grupę – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Kudlik, członek zarządu i dyrektor ds. sprzedaży w firmie Łosoś.

Jak informuje Tomasz Kudlik w ofercie producenta ze Słupska od kilku lat można zauważyć dużo zmian, w szczególności pojawianie się nowych produktów, nie oferowanych do tej pory przez innych producentów konserw rybnych.

- Jest to odpowiedź na potrzeby rynku, gdzie półki z tego typu produktami są zapełnione ofertą różnych przetwórców. Rynek konserw rybnych cały czas się zmienia, a my chcemy iść z duchem czasu. Dotyczy to oferowanych gatunków ryb oraz formatów opakowania. Od zeszłego roku oferujemy na przykład łososie w konserwie 110 gramowej w czterech smakach: w oleju z pieprzem cytrynowym, po królewsku, w sosie słodkie chili oraz w oleju z suszonymi pomidorami. Produkty cieszą się dużym powodzeniem, na co oprócz doskonałego smaku wpływ ma także ciekawy, nowoczesny wygląd opakowania – mówi Tomasz Kudlik.

Jak informuje firma, na początku 2018 roku w ofercie pojawiły się gatunki ryb nie oferowane do tej pory w konserwach. Są to miruna i morszczuk w sosie pomidorowym z linii „Fish and fit” skierowanej w dużej mierze do osób prowadzących aktywny tryb życia, szukających bogatych w białko i niskokalorycznych przekąsek. Drugą nowością są sumy w delikatnych plasterkach w trzech smakach do wyboru: z sosem japońskim, barbecue oraz w oleju z rodzynkami.

- Pracując nad nowymi produktami nie zapomnieliśmy także o najmłodszych konsumentach, czego efektem jest wprowadzenie do naszej oferty łososi w słodkich sosach: pomarańczowym i żurawinowym. Produkty zresztą smakują także dorosłym, więc mogą stanowić pyszną przekąskę dla całej rodziny. Oprócz walorów smakowych dostarczają istotnych wartości odżywczych jak kwasy Omega-3, białko czy witaminy – dodaje Tomasz Kudlik.

To tylko część nowości produktowych PR Łosoś. Firma zapowiada, że jeszcze w 2018 roku na rynek trafią kolejne nowe produkty:

- Wraz ze wzrostem świadomości na temat korzyści, jakie niesie ze sobą spożywanie ryb, pojawia się szansa zaistnienia z nowymi propozycjami, których w ofercie PR Łosoś na pewno w tym roku nie zabraknie - podsumowuje Kudlik.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Szprot podwendzany w oleju 11-04-2018, 00:22:

A nadal Łosoś USTKA producenci z WŁYNKówka .