PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Rio Mare: Notujemy rekordowe udziały w rynku

Rio Mare: Notujemy rekordowe udziały w rynku Ania Starmach od 2017 roku jest twarzą kampanii marketingowej Rio Mare, fot. mat. pras.
0 0

- Po naszych kampaniach telewizyjnych osiągnęliśmy historyczne rekordy udziału w rynku. Według danych Nielsena we wrześniu 2017 r. było to 16,4 proc. wartościowo (bez  dyskontów). Jeszcze nie tak dawno, bo w 2015 roku, nasze udziały wynosiły 10 proc., a w 2016 12 proc. Tak więc zmiana jest znacząca - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dariusz Grabiec, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Bolton Polska sp. z o.o., dystrybutora produktów Rio Mare w Polsce.

W maju 2017 r. Rio Mare zainaugurowało dużą kampanię marketingową z udziałem Ani Starmach. Jurorka polskiej edycji programu MasterChef pojawiła się w spotach reklamowych, w których przygotowała potrawy z produktów Rio Mare. Przepisy znalazły się na oficjalnej internetowej stronie marki. (czytaj więcej)

Jak mówi Dariusz Grabiec, dzięki intensywnej kampanii marce Rio Mare udało się przyciągnąć nowych konsumentów.

- Ania jest autorytetem w świecie kulinarnym i nie zdecydowałaby się na współpracę z nami, gdyby nie wierzyła, że za Rio Mare stoi naprawdę dobry produkt. Zanim rozpoczęliśmy współpracę poprosiła nas o próbki produktów oraz osobiście odwiedziła fabrykę we Włoszech. Uważam, że Polacy są bardziej przekonani do produktu, gdy o zaletach marki mówi do nich ktoś, kto się na tym zna oraz ktoś, kogo dobrze znają u siebie w Polsce - dodaje.

Grabiec zauważa, że w obrębie kategorii konserw rybnych w ostatnich latach zaczęły zachodzić ciekawe zmiany.

- Trzeba przyznać, że dzięki naszej edukacji w perspektywie ostatnich 5 lat widać pewne zmiany. Nie są to jeszcze zmiany, o których można by powiedzieć, że są rewolucyjne, ale jednak są. Przede wszystkim wzrasta świadomość konsumentów, którzy szukają wysokiej jakości i zaczynają porównywać co jest w środku - dodaje.

W ocenie dyrektora marketingu i sprzedaży Bolton Polska głównym czynnikiem wzrostu świadomości konsumenckiej jest moda na gotowanie i zdrową kuchnię.

- Ludzie przekonują się, że z ryb w puszce można przygotować bardzo ciekawe i zdrowe dania. Włosi, uznani za najzdrowszy naród świata, bardzo często właśnie z tuńczyka w puszce przygotowują swoje sałatki lub makaron z tuńczykiem. Proszę pamiętać, że produkowany we Włoszech tuńczyk Rio Mare jest tam numerem jeden - mówi Grabiec.

POLECANE

KOMENTARZE: (4)

+ DODAJ KOMENTARZ

Podróżnik 23-02-2018, 12:40:

Podobnie jak ma to miejsce w innych produktach, tak i tu Polacy traktowani są jak gorszy sort.
W puszkach Rio Mare we Włoszech używa się tuńczyka żółtopłetwego, a do Polski przyjeżdża już tylko tuńczyk plamisty, który jakościowo jest gorszy.
Cena we Włoszech jakościowo lepszego tuńczyka to ok 1€ z groszami a w Polsce tuńczyk jakościowo gorszy kosztuje min. 10 zł. Ale skoro sprzedaż rośnie, to znakiem tego że Polacy lubią kupować badziew w puszce za podwójną cenę

okoń 23-02-2018, 11:28:

odejmując wszystkie inne tunczyki i weryfikując klientów, odejmując dyskonty i supermarkety, to może faktycznie urośnie jakieś % czyli na podwórku w ,,pięciu,, sklepach

okoń 23-02-2018, 11:24:

chyba jest błąd w tych danych