PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Rio Mare: Notujemy rekordowe udziały w rynku

Rio Mare: Notujemy rekordowe udziały w rynku Ania Starmach od 2017 roku jest twarzą kampanii marketingowej Rio Mare, fot. mat. pras.
0 0

- Po naszych kampaniach telewizyjnych osiągnęliśmy historyczne rekordy udziału w rynku. Według danych Nielsena we wrześniu 2017 r. było to 16,4 proc. wartościowo (bez  dyskontów). Jeszcze nie tak dawno, bo w 2015 roku, nasze udziały wynosiły 10 proc., a w 2016 12 proc. Tak więc zmiana jest znacząca - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dariusz Grabiec, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Bolton Polska sp. z o.o., dystrybutora produktów Rio Mare w Polsce.

W maju 2017 r. Rio Mare zainaugurowało dużą kampanię marketingową z udziałem Ani Starmach. Jurorka polskiej edycji programu MasterChef pojawiła się w spotach reklamowych, w których przygotowała potrawy z produktów Rio Mare. Przepisy znalazły się na oficjalnej internetowej stronie marki. (czytaj więcej)

Jak mówi Dariusz Grabiec, dzięki intensywnej kampanii marce Rio Mare udało się przyciągnąć nowych konsumentów.

- Ania jest autorytetem w świecie kulinarnym i nie zdecydowałaby się na współpracę z nami, gdyby nie wierzyła, że za Rio Mare stoi naprawdę dobry produkt. Zanim rozpoczęliśmy współpracę poprosiła nas o próbki produktów oraz osobiście odwiedziła fabrykę we Włoszech. Uważam, że Polacy są bardziej przekonani do produktu, gdy o zaletach marki mówi do nich ktoś, kto się na tym zna oraz ktoś, kogo dobrze znają u siebie w Polsce - dodaje.

Grabiec zauważa, że w obrębie kategorii konserw rybnych w ostatnich latach zaczęły zachodzić ciekawe zmiany.

- Trzeba przyznać, że dzięki naszej edukacji w perspektywie ostatnich 5 lat widać pewne zmiany. Nie są to jeszcze zmiany, o których można by powiedzieć, że są rewolucyjne, ale jednak są. Przede wszystkim wzrasta świadomość konsumentów, którzy szukają wysokiej jakości i zaczynają porównywać co jest w środku - dodaje.

W ocenie dyrektora marketingu i sprzedaży Bolton Polska głównym czynnikiem wzrostu świadomości konsumenckiej jest moda na gotowanie i zdrową kuchnię.

- Ludzie przekonują się, że z ryb w puszce można przygotować bardzo ciekawe i zdrowe dania. Włosi, uznani za najzdrowszy naród świata, bardzo często właśnie z tuńczyka w puszce przygotowują swoje sałatki lub makaron z tuńczykiem. Proszę pamiętać, że produkowany we Włoszech tuńczyk Rio Mare jest tam numerem jeden - mówi Grabiec.

POLECANE

KOMENTARZE: (4)

+ DODAJ KOMENTARZ

Podróżnik 23-02-2018, 12:40:

Podobnie jak ma to miejsce w innych produktach, tak i tu Polacy traktowani są jak gorszy sort.
W puszkach Rio Mare we Włoszech używa się tuńczyka żółtopłetwego, a do Polski przyjeżdża już tylko tuńczyk plamisty, który jakościowo jest gorszy.
Cena we Włoszech jakościowo lepszego tuńczyka to ok 1€ z groszami a w Polsce tuńczyk jakościowo gorszy kosztuje min. 10 zł. Ale skoro sprzedaż rośnie, to znakiem tego że Polacy lubią kupować badziew w puszce za podwójną cenę

okoń 23-02-2018, 11:28:

odejmując wszystkie inne tunczyki i weryfikując klientów, odejmując dyskonty i supermarkety, to może faktycznie urośnie jakieś % czyli na podwórku w ,,pięciu,, sklepach

okoń 23-02-2018, 11:24:

chyba jest błąd w tych danych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.