PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu

Superfoods - nadżywność czy skuteczny marketing?

Superfoods - nadżywność czy skuteczny marketing?

Na polskim rynku w szybkim tempie przybywa producentów tzw. superfoods. A sklepowe półki zaczynają się uginać od produktów różnych marek, które zawierają np. nasiona chia, jagody goji czy chlorellę, podczas gdy jeszcze kilka lat temu zaledwie garstka konsumentów zdawała sobie sprawę z istnienia takich składników. Dynamicznych wzrostów, jakie notuje ta nowa kategoria, może jej pozazdrościć niejeden producent konwencjonalnej żywności. Co to jest superżywność i z czym to się je? I czy nadżywność jest faktycznie super, czy to jedynie termin marketingowy?

Wybrany ranking jest treścią płatną. Można wykupić dostęp do tego konkretnego rankingu lub roczny dostęp do "Strefy premium", który zagwarantuje dostęp do wszystkich rankingów. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj. Aby wykupić wybrany dostęp, przejdź na stronę sklepu.

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!