PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

Wygrywają tylko mocne marki - o marketingu firm spożywczych

Wygrywają tylko mocne marki - o marketingu firm spożywczych

Przemysł spożywczy w Polsce jest skoncentrowany na nowoczesnej produkcji, a teraz musi popracować nad marketingiem. Tylko dysponując silną marką, producenci stają się równorzędnymi partnerami w negocjacjach z sieciami handlowymi i mają szansę na skuteczne konkurowanie coraz mocniej rozpoznawalnymi markami własnymi.

Wybrany ranking jest treścią płatną. Można wykupić dostęp do tego konkretnego rankingu lub roczny dostęp do "Strefy premium", który zagwarantuje dostęp do wszystkich rankingów. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj. Aby wykupić wybrany dostęp, przejdź na stronę sklepu.

KOMENTARZE: (2)

+ DODAJ KOMENTARZ

FMCG 18-10-2017, 13:11:

ale to nie może być strategia sprzedażowa na lata - w kanale nowoczesnym i w skali ogólnopolskiej to tak nie działa; warto budować rozpoznawalną markę, opartą na prawdziwych benefitach produktowych, markę wiarygodną, która wychowa klienta i będzie nośnikiem prawdziwych wartości, szacunek do marki nie wyklucza się z marketingiem i świadomością rynkową ;)

makaroniarz 18-10-2017, 10:02:

Absolutna BZDURA ! . mam pytanie : kto i na czyje zlecenie pisze taki artykuł ?.Jestem małym producentem makaronu tradycyjnego jajecznego od 1991 roku i nie mam silnej , reklamowanej marki .Ale mam JAKOŚĆ której te wielkie marki nigdy nie osiągną - bo tam tnie się koszty , liczy sie kasa i zysk. Nie ogladam się na nich , nie współpracuje z marketami i dzięki Bogu nie mam problemu sprzedawać do 70 ton miesiecznie dobrego i nawet drogiego makaronu.Ale ja szanuję swoją markę i moi odbiorcy o tym wiedzą - od 26 lat .pozdrawiam.