PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Mondelez o reformulacji: Wiążemy wielkie nadzieje z powiązaniem świata nauki i biznesu

0 0

– Przykładami takich działań może być eliminacja sztucznych barwników, aromatów i konserwantów z naszego asortymentu, szczególnie rygorystyczna dla produktów spożywanych przez dzieci – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez.

Czy współpracują przy tym Państwo z innymi instytucjami?

Tak, naturalnie. Współpracujemy z instytucjami naukowymi, organizacjami zrzeszającymi producentów żywności, z dostawcami oraz z agencjami rządowymi czy jednostkami samorządu terytorialnego. Szczególnie istotna dla nas jest oczywiście współpraca z placówkami badawczymi i naukowymi, ponieważ w wielu aspektach badań i rozwoju, właśnie ekspertyza takich jednostek jest kluczowa dla nas do osiągnięcia finalnego sukcesu projektu. Ze względu na fakt, że nasze Centrum Badawczo-Rozwojowe w Polsce istnieje dopiero 6 miesięcy, jesteśmy na początkowym etapie tej drogi, ale wiążemy wielkie nadzieje z powiązaniem świata nauki i biznesu, dla dobra i satysfakcji naszych konsumentów. W innym regionach np. w Wielkiej Brytanii czy Stanach Zjednoczonych taka współpraca jest stałą częścią składową chyba wszystkich naszych projektów badawczych.

Jak gotowe produkty o zmniejszonej zawartości tłuszczu, cukru czy soli z Państwa oferty są odbierane przez konsumentów? I jak przekłada się to na kondycję finansową firmy?

Dokładamy wszystkich starań, aby produkt, w którym dokonujemy zmian związanych z jego jakością odżywczą, dostarczał tych samych lub lepszych wrażeń sensorycznych, jak produkt z poprzednią recepturą. Tym samym nie rozczarowujemy naszych lojalnych konsumentów. Ponadto dodajemy jeszcze jeden ważny powód, dla którego spodziewamy się, że wybiorą właśnie nasz wyrób. Tym powodem jest oczywiście lepszy profil odżywczy wpisujący się w ogólnoświatowy trend well-being. Tym samym wzmacniając nasza przewagę konkurencyjną, nie tylko możemy liczyć na zwrot inwestycji poniesionych na badania i rozwój związany z poprawą jakości wartości odżywczych naszych produktów, ale tworzymy solidny fundament pod dalszy wzrost sprzedaży naszych produktów.

Dziękuję za rozmowę.

POPRZEDNIA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!