PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Dyr. generalny PPL Koral: planujemy kolejne duże inwestycje

Dyr. generalny PPL Koral: planujemy kolejne duże inwestycje fot. PPL Koral
0 0

PPL Koral, producent lodów takich marek jak m.in. Koral oraz Bracia Koral planuje kolejne duże inwestycje zarówno w rozbudowę i modernizację istniejącego parku maszynowego, jak też w zakup nowych ultranowoczesnych linii produkcyjnych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

Zachęcamy do przeczytania pełnego wywiadu w strefie premium: „Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral o planach i inwestycjach firmy oraz o trendach na rynku lodów (wywiad)”.

Jakie są plany strategiczne firmy i planowane nowe inwestycje? - Możemy pochwalić się dużą inwestycją w naszym oddziale firmy w Rzeszowie, czyli kolejnym najnowszej generacji magazynem-chłodnią na ponad 12 000 palet - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

 

- Ponadto zgodnie z naszą strategią mamy w planie kolejne duże inwestycje nie tylko w rozbudowę i modernizację istniejącego parku maszynowego, ale przede wszystkim w zakup nowych ultranowoczesnych linii produkcyjnych, które są opracowywane specjalnie na nasze zamówienie z niestandardowymi modyfikacjami - dodaje.

- Wszystko po to, aby mieć zaplecze technologiczne do tworzenia nieszablonowych projektów lodowych. Oczywiście każdego roku oferujemy różnorodne spectrum sprzętu chłodniczego i ekspozycyjnego, który później w ramach wsparcia sprzedaży udostępniamy nieodpłatnie naszym kontrahentom i punktom handlowym – mówi również Mariusz Jurek.

I dodaje, że PPL Koral chce również inwestować w projekty związane ze wsparciem i ochroną środowiska.

- Dlatego pierwszym krokiem w tym kierunku jest wprowadzenie pionierskich słoiczków, aby zachęcać ludzi do powtórnego wykorzystania stosowanych przez nas opakowań. Mamy nadzieję, że nasi klienci dadzą drugie życie tym opakowaniom i razem, chociaż w minimalnym stopniu wpłyniemy pozytywnie na ochronę środowiska – mówi Mariusz Jurek.

Podkreśla, że dla PPL Koral i dla marek Koral oraz Bracia Koral rok 2018 będzie czasem kolejnych nowości. W sezonie 2018 firma przygotowała wiele oryginalnych smaków i niespodzianek zarówno w marce Koral jak i w marce z segmentu premium, czyli Bracia Koral. Będą to nowe smaki jak w przypadku lodów Grand, ale również całkowicie nowy design opakowań jednoznacznie komunikujący, że mamy do czynienia z produktem klasy premium. Dodatkowo firma wprowadza innowacyjne opakowanie – słoik. Będą to pierwsze na rynku polskim lody w słoiczkach, którym po zjedzeniu zawartości można nadać „drugie życie” - „packaging second life”, czyli np. przeznaczyć jako pojemnik na przyprawy, słodycze, zrobić ozdobę na półkę, skarbonkę, czy wykorzystać w inny ciekawy sposób.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Zbigniew 09-04-2018, 16:13:

Polskie, bo dobre :-)