PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Dyrektor PPL Koral: hitem sezonu są lody impulsowe, renesans przeżywają lody typu rolada

Dyrektor PPL Koral: hitem sezonu są lody impulsowe, renesans przeżywają lody typu rolada fot. za koral.com.pl
0 0

Hitem początku sezonu są niezaprzeczalnie lody impulsowe, które w lecie cieszą się największą popularnością takie jak lody w rożkach, na patyku czy w kostkach. Chętnie kupowane są też lody familijne, a lody typu rolada, które przez chwilę zostały zapomniane, przeżywają swój renesans – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Jak można ocenić trend na rynku lodów po pierwszych tygodniach sezonu? Jakie lody sprzedają się w tym sezonie najlepiej?      

- W naszym rankingu hitem początku sezonu są niezaprzeczalnie lody impulsowe, które w lecie cieszą się największą popularnością. Niezaprzeczalnym zwycięzcą jest rożek, którego sprzedaż już na początku sezonu jest kilkukrotnie wyższa niż kolejnego laureata na miejscu drugim - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

- Srebrny medal w naszym top10 otrzymały lody Grand - to dla nas duża radość, bo tej inii poświęciliśmy wiele czasu i działań promocyjnych oraz marketingowych, ale wyniki sprzedaży potwierdzają, że obraliśmy dobry kierunek - dodaje.

- Na 3 miejscu znalazła się znana i lubiana Kostka Śnieżka, która trafia w gusta poszukujących tych tradycyjnych smaków. Mimo, że słoneczna i gorąca majówka była czasem dla lodów impulsowych to miłym dla nas zaskoczeniem są również wysokie pozycje lodów familijnych - Bracia Koral ze swoimi lodami premium - Lody Jak Dawniej - znalazły się na 4 miejscu – mówi również Piotr Gąsiorowski.

I dodaje, że ciekawostką jest również fakt, że w rankingu top10 uplasowały się również lody typu Rolada.

- O tym produkcie dobrych kilka lat temu niemalże zapomniano, nie tylko konsumenci, ale także wielu liczących się producentów z branży lodowej wycofało ten typ lodów familijnych ze swojej oferty – mówi Piotr Gąsiorowski.

- My cały czas wiedzieliśmy i wierzyliśmy, że spadek popularności tych lodów jest chwilowy. Dlatego nie tylko nie zrezygnowaliśmy, ale dokonaliśmy kompletnego rebrandingu pod względem receptur i składu tego produktu jak oraz designu opakowania. Znów nasze wieloletnie wyczucie branży okazało się trafne, bo od trzech lat rolada przeżywa swój renesans. Wpływ na dobrą sprzedaż lodów familijnych i rolad w maju miały m.in. komunie i w związku z tym czas spotkań rodzinnych - dodaje.

Bracia Koral to marka obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz, powstałej w 2018 r., Smaki Dzieciństwa. Produkty dostępne są w sprzedaży detalicznej: w opakowaniach familijnych oraz jako lody impulsowe, a także w kanałach dystrybucji HoReCa. Dodatkowo Bracia Koral jako pierwsza marka w Polsce wprowadziła na polski rynek lody familijne w słoiczkach PET. 

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.