PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Ferrero mocno zwiększyło we wrześniu wydatki na reklamę TV w Polsce, Nestle zmniejszyło

Ferrero mocno zwiększyło we wrześniu wydatki na reklamę TV w Polsce, Nestle zmniejszyło fot. Shutterstock
0 0

Ferrero mocno zwiększyło we wrześniu 2018 roku wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w porównaniu z takim samym okresem roku 2017. Z kolei koncern Nestle  zmniejszył te wydatki – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero wzrosły we wrześniu 2018 roku do 103,4 mln zł z 78,9 mln zł w takim samym okresie 2017 roku.

Natomiast wydatki brutto na reklamę telewizyjną koncernu Nestle spadły we wrześniu 2018 roku do 39,7 mln zł z 85,9 mln zł w takim samym okresie 2017 roku.

Według wcześniejszych danych firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero w pierwszym półroczu 2018 roku wzrosły do 283,2 mln zł z 240 mln zł w takim samym okresie 2017 roku, a wydatki Nestle wyniosły w pierwszym półroczu 2018 roku 289 mln zł wobec 288 mln zł rok wcześniej.

Z kolei w całym 2017 roku wydatki na reklamę telewizyjną Ferrero wyniosły 524,4 mln zł wobec  373,2 mln zł w 2016 roku, zaś wydatki brutto na reklamę telewizyjną Nestle wzrosły w 2017 roku niemal do 667 mln zł z 548,4 mln zł w 2016 roku.

Nielsen zaznacza, że podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.