PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Ferrero zwiększyło w kwietniu wydatki na reklamę TV w Polsce, a Nestle zmniejszyło

Ferrero zwiększyło w kwietniu wydatki na reklamę TV w Polsce, a Nestle zmniejszyło fot. Shutterstock
0 0

Ferrero zwiększyło w kwietniu 2018 roku wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w porównaniu z takim samym okresem roku 2017, natomiast Nestle zmniejszyło wydatki w tym czasie – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero wzrosły w kwietniu 2018 roku do 52,72mln zł z 39,87 mln zł w takim samym okresie 2017 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Nestle spadły w kwietniu 2018 roku do 44,35 mln zł z 49,28 mln zł rok wcześniej.

Według wcześniejszych danych firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero w pierwszym kwartale 2018 roku wzrosły do 119,5 mln zł z 112,6 mln zł w takim samym okresie 2017 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Nestle spadły w pierwszym kwartale 2018 roku do 131,9 mln zł z 145,1 mln zł rok wcześniej.

W całym 2017 roku wydatki na reklamę telewizyjną Ferrero wyniosły 524,4 mln zł wobec  373,2 mln zł w 2016 roku, zaś wydatki brutto na reklamę telewizyjną Nestle wzrosły w 2017 roku niemal do 667 mln zł z 548,4 mln zł w 2016 roku.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!