PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

IceLolly, "najmniej kaloryczne lody świata”, dostępne przedpremierowo

IceLolly, "najmniej kaloryczne lody świata”, dostępne przedpremierowo fot. Protein Courtyard
0 0

Protein Courtyard, właściciel marki lodów proteinowych Whoopy Whey, szukał inspiracji na „najmniej kaloryczne lody świata” w Dubaju. Powstały Ice Lolly. Lody mają być wprowadzone do sprzedaży na przełomie kwietnia i maja, ale już teraz są dostępne przedpremierowo – informuje Jacek Stokowski, członek zarządu i współzałożyciel firmy Protein Courtyard.

- Dodaliśmy dzisiaj na naszym fanpage na Facebooku materiał z Dubaju w którym pokazujemy, jak szukaliśmy inspiracji na nowy produkt. Podczas tego wyjazdu zrodził się pomysł na Najmniej kaloryczne lody świata - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski.

Na Facebooku firma opublikowała post o wyjeździe do Dubaju w poszukiwaniu inspiracji na nowe produkty. - Permanentnie dobra pogoda, palmy na każdym kroku i arabska architektura sprawiała, że całe dnie myśleliśmy o jednym – orzeźwieniu. Powiedzieliśmy sobie jedno: "Wrócimy do Polski i stworzymy najmniej kaloryczne lody świata, bez dodatku cukru, w super smakach, które będą orzeźwiające. Nie rzucamy słów na wiatr, dlatego dzisiaj mamy zaszczyt uchylić rąbka tajemnicy i zaprezentować nasze nowe dziecko - Ice Lolly – czytamy w poście.

- Ice Lolly jest dostępne przedpremierowo w kilku punktach w Warszawie, jeśli chcecie wiedzieć gdzie, sprawdzajcie nasz instagram "whoopywhey" - czytamy dalej.

Whoopy Whey to dietetyczne lody białkowe bez cukru, które kierowane są przede wszystkim do osób dbających o zdrowie, o linię i zdrowe odżywianie. Marka została wprowadzona na rynek w maju 2016 roku. Jako pierwsze w ofercie pojawiły się trzy smaki: DoubleChocolate, Strawberry Boom, VanillaDream. W kwietniu 2017 roku firma wprowadziła na rynek nowe smaki lodów – Coconello oraz PeanutButter Love. 

Marka lodów proteinowych Whoopy Whey trzykrotnie zwiększyła sprzedaż w sezonie 2017 m.in. dzięki nowemu inwestorowi i silnej rozbudowie sieci dystrybucji, także do klubów fitness. Firma liczy, że 2018 przyniesie dalszy dynamiczny wzrost, rozwój sieci dystrybucji i kolejny rekord sprzedaży. Spółka rozpoczęła już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.

Od 2016 roku liczba punktów, gdzie można kupić te lody wzrosła do ponad 300. To nie tylko sklepy, ale też kluby fitness. Marka Whoopy Whey w 2017 roku nawiązała też współpracę m.in. z delikatesami Piotr i Paweł, siecią E.Leclerc oraz niektórymi sklepami Carrefour Express oraz Delikatesy Centrum (głównie w Warszawie).

Właścicielem brandu Whoopy Whey jest spółka Protein Courtyard Sp. z o.o., której współzałożycielami są Jacek Stokowski i Marcin Jarzyna.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!