PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Lody Bonano wprowadzają nowość: "Bąbel wafel"

Lody Bonano wprowadzają nowość: "Bąbel wafel" fot. mat. pras.
0 0

Deser "Bąbel wafel" okazał się lodowym przebojem ubiegłorocznego lata w Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy”. Dlatego w tym roku postanowiły go wprowadzić do swojej oferty także LodyBonano - marka należąca do tego samego producenta.

- „Bąbel wafel” wchodzi do naszych lodziarni od nowego sezonu - mówi Sylwia Korpacz, menadżerka do spraw marketingu firmy LodyBonano. - To nie jest pozycja obowiązkowa w menu każdej lodziarni w sieci. Mogą ją wprowadzić do swojej oferty ci franczyzobiorcy, którzy chcą poszerzyć i wzbogacić kartę. Wiąże się to z zakupem specjalnej maszyny do produkcji bąblowego wafla, więc jest to pewna inwestycja. Jednak zachęcamy do tego, bo pod koniec ubiegłego roku przeprowadziliśmy testy sprzedaży nowego produktu, które wypadły bardzo pozytywnie - dodaje.

Testy prowadzone były w trzech lodziarniach w różnych regionach kraju: w Sopocie, Zamościu i Białymstoku. Wyniki sprzedaży wskazują, że „bąbel” może podnieść zyski punktu. Szczególnie dobrze sprzedawał się przed świętami Bożego Narodzenia. Jeśli zaś zimą znajdowali się amatorzy na nowe lodowe przysmaki, to w ciemno można obstawiać, że latem będzie ich jeszcze więcej.

Właściciele lodziarni, w których testowano „bąbel wafla”, relacjonowali, że klientom szczególnie się podobało to, że gofrowy rożek powstaje na ich oczach. Piecze się go na miejscu, tuż przed podaniem. A to dodatkowa atrakcja. Lody rozpływają się w ciepłym jeszcze waflu.

Wiąże się to wprawdzie z dodatkowym zajęciem dla sprzedawcy i opanowaniem technologii produkcji nietypowego wafla (trzeba go formować w rożek na gorąco). Klient też musi chwilkę poczekać zanim jego deser będzie gotowy, ale walory smakowe wynagradzają mu tych kilka chwil zwłoki. Lodziarnie, w których testowany był nowy produkt, już zadeklarowały, że chcą go mieć u siebie na stałe.

Sieć LodyBonano poinformowała wszystkich swoich biznesowych partnerów o możliwości wprowadzenia „bąbla” do oferty. Zainteresowanie jest duże. Do końca stycznia z propozycji skorzystało prawie 50 franczyzobiorców, którzy zakupili ponad 80 gofrownic. Niektórzy z nich prowadzą po kilka punktów i zdecydowali się wprowadzić „bąbla” od razu do wszystkich. 

- Mamy środek zimy, a sprzedajemy lody. Spodziewamy się więc, że ruch w interesie zacznie się dopiero wiosną, a  jego szczyt przypadnie na lato - dodaje Sylwia Korpacz. - Szacujemy, że w tym roku „bąbel wafla” sprzedawać będzie zdecydowana większość lodziarni sieci LodyBonano.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!