PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Lody proteinowe Whoopy Whey z rekordem sprzedaży w 2017 i ambitnymi planami na 2018 r.

Lody proteinowe Whoopy Whey z rekordem sprzedaży w 2017 i ambitnymi planami na 2018 r. fot. spółka
0 0

Marka lodów proteinowych Whoopy Whey trzykrotnie zwiększyła sprzedaż w sezonie 2017 m.in. dzięki nowemu inwestorowi i silnej rozbudowie sieci dystrybucji. Firma liczy, że 2018 rok znów będzie rekordowy. Rozpoczęła już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi i planuje wprowadzić nowości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski, współwłaściciel firmy Protein Courtyard, do której należy marka Whoopy Whey.

Spółka Protein Courtyard będzie wystawcą podczas wydarzenia branży spożywczo-gastronomicznej Food Show 2018 w marcu. WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

Marka lodów proteinowych Whoopy Whey została wprowadzona na rynek w maju 2016 roku, a od tamtego czasu liczba punktów, gdzie można kupić te lody wzrosła do ponad 300. To nie tylko sklepy, ale też kluby fitness.

- Debiut naszego brandu na rynku przypadł na maj 2016 roku. Zaczęliśmy budowanie dystrybucji w kanałach w których znajdziemy osoby aktywne fizycznie - jako jedyni w Polsce wprowadziliśmy lody do klubów fitness, przez co z miejsca ruszyliśmy ze sprzedażą - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski.

- W drugim roku działalności pozyskaliśmy inwestora strategicznego, który zauważył potencjał naszej marki, dzięki czemu mogliśmy wprowadzić produkt do kolejnych kanałów dystrybucji - dodaje.

- W 2017 roku nawiązaliśmy współpracę z delikatesami Piotr i Paweł, siecią E.Leclerc oraz niektórymi sklepami Carrefour Express oraz Delikatesy Centrum (głównie w Warszawie) przez co zwiększyliśmy sprzedaż trzykrotnie w porównaniu do poprzedniego sezonu – mówi również Jacek Stokowski.

Dynamiczne plany rozwoju w 2018 r. 

Liczy, że rok 2018 przyniesie dalszy dynamiczny wzrost, rozwój sieci dystrybucji i kolejny rekord sprzedaży. Firma planuje wprowadzić też m.in. kolejne nowości lodowe w tym sezonie.

- Rok 2018 będzie dla nas trzecim sezonem lodowym, więc liczymy, że to właśnie w nim uda nam się zanotować największy wzrost sprzedaży – mówi Jacek Stokowski.

- Rozpoczęliśmy już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi i widzimy pozytywny odzew od kupców. Niektórzy z nich bardzo mocno śledzą światowe trendy żywności i są otwarci na potrzeby nowoczesnego klienta przez co możemy znaleźć wspólny język i wspólnie rozwijać sektor żywności dietetycznej - podkreśla.

- Jeśli chodzi o nowości lodowe – wprowadzimy najmniej kaloryczne lody w Polsce – tylko 25 kcal, bez dodatku cukru. Produkt pojawi się w smakach malinowym oraz owoców leśnych. Premiera nastąpi w drugim kwartale roku – dodaje Jacek Stokowski.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!