PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Lody proteinowe Whoopy Whey z rekordem sprzedaży w 2017 i ambitnymi planami na 2018 r.

0 0

Marka lodów proteinowych Whoopy Whey trzykrotnie zwiększyła sprzedaż w sezonie 2017 m.in. dzięki nowemu inwestorowi i silnej rozbudowie sieci dystrybucji. Firma liczy, że 2018 rok znów będzie rekordowy. Rozpoczęła już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi i planuje wprowadzić nowości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski, współwłaściciel firmy Protein Courtyard, do której należy marka Whoopy Whey.

Sygnalizuje też, że firma rozszerzy w tym roku portfolio produktów i wyjdzie poza kategorię lodów, ale na razie nie zdradza zbyt wielu szczegółów.

Whoopy Whey, dietetyczne lody białkowe bez cukru, kierowane są przede wszystkim do osób dbających o zdrowie, o linię i zdrowe odżywianie. Sprzedaż pierwszych w Polsce lodów proteinowych Whoopy Whey ruszyła w maju 2016 roku. Jako pierwsze w ofercie pojawiły się trzy smaki: Double Chocolate, Strawberry Boom, Vanilla Dream. W kwietniu 2017 roku firma wprowadziła na rynek nowe smaki lodów – Coconello oraz Peanut Butter Love.

Whoopy Whey to marka lodów proteinowych. Właścicielem brandu jest spółka Protein Courtyard Sp. z o.o., której współzałożycielem jest Jacek Stokowski. Drugim współzałożycielem jest Marcin Jarzyna.

POPRZEDNIA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!