
Lotte Wedel, właściciel jednej z najsilniejszych i najlepiej rozpoznawalnych polskich marek – E.Wedel, rozpoczął współpracę z nową agencją public relations Walk PR.
Do zadań agencji należą strategiczne doradztwo komunikacyjne w obszarach komunikacji korporacyjnej, produktowej i CSR, a także kompleksowa realizacja działań w tych zakresach. Klient został pozyskany w drodze wygranego przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Za realizację działań dla LOTTE Wedel odpowiada zespół Olgi Chełchowskiej w składzie: Dominika Pławiak, Piotr Bartha oraz Paulina Brzyska wspierany strategicznie przez Patrycję Otachel.
W ramach współpracy Walk PR jest odpowiedzialny za prowadzenie strategicznego doradztwa komunikacyjnego oraz realizację działań z zakresu influencer relations oraz brand PR, w tym prowadzenie biura prasowego, organizację konferencji prasowych, warsztatów oraz innych wydarzeń. Walk PR zajmie się również przygotowaniem strategii CSR dla firmy.
LOTTE Wedel to firma z najdłuższą, ponad 160-tenią, czekoladową historią w Polsce. W portfolio marki E.Wedel znajdują się takie produkty, jak Ptasie Mleczko, Mieszanka Wedlowska czy Torcik Wedlowski, a także szeroki wybór czekolad, ciastek, wafli oraz batonów.
Od września 2010 roku, Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, która jest międzynarodowym koncernem, założonym w 1948 roku, początkowo specjalizującym się w sektorze gum do żucia. Obecnie Grupa działa w różnych dziedzinach biznesu, włączając w to sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.
Walk to polska niezależna grupa marketingowa obecna na rynku od 2006 roku. Od 2017 roku należy do weCAN, sieci zrzeszającej niezależne agencje reklamowe i domy mediowe z Europy Środkowo-Wschodniej. Jest również współzałożycielem spółki dedykowanej do zarządzania siecią – weCAN Ltd.
Walk PR to dywizja Grupy Walk wyspecjalizowana w budowaniu trwałych relacji pomiędzy firmami, a ich otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym, od lat znajdująca się w czołówce agencji PR w rankingu Związku Firm PR.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!