PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Marka LodyPRL podsumowuje pierwszy sezon. Chce rozwijać koncept m.in. o zapiekanki

Marka LodyPRL podsumowuje pierwszy sezon. Chce rozwijać koncept m.in. o zapiekanki fot. materiały prasowe
0 0

Ponad 50 członków Spółdzielni Lodziarni Partnerskich i apetyt na więcej – tak swoją działalność w pierwszym sezonie podsumowuje marka LodyPRL, która tego lata zadebiutowała na polskim rynku. Przedstawiciel firmy Lodziarz.pl, która jest twórcą marki, zapowiada też rozwój konceptu tak, by funkcjonował przez cały rok, a nie tylko sezonowo.

Pojawiły się też nowe pomysły na kultywowanie dobrych kulinarnych tradycji z czasów słusznie minionych. LodyPRL nawiązują do rodzimej przeszłości w dwojaki sposób: odtwarzając mleczny smak ówczesnych lodów i reaktywując koncepcję spółdzielczości. W obydwu przypadkach z powodzeniem.

- Zależało nam, by stworzyć alternatywę dla systemów franczyzowych, które zdominowały lodziarski rynek – mówi Artur Kaczyński, z firmy Lodziarz.pl, która jest twórcą nowej marki.

–  Sprawdziły się, ale niektórzy handlowcy obawiają się ograniczeń, jakie niesie ze sobą podpisanie umowy franczyzowej i konieczności wejścia w system na określony czas. Do nich właśnie skierowana była nasza oferta. U nas nie ma żadnych długotrwałych umów, miesięcznych opłat, zobowiązującego wystroju itd. Lodziarz, przystępujący do Spółdzielni, zachowuje pełną decyzyjność i w każdej chwili może się wycofać ze współpracy, nie ponosząc żadnych kosztów. LodyPRL mogą być uzupełnieniem czy urozmaiceniem jego podstawowego menu - dodaje.

Producent proponował zainteresowanym trzy modele współpracy, nazwane zgodnie z przyjętą peerelowską nomenklaturą: ludowy, robotniczy i kapitalistyczny. W opcji ludowej lodziarz po prostu kupował i sprzedawał  produkt, wzbogacając i odświeżając swoje menu, ale bez możliwości używania nazwy LodyPRL. Pakiet robotniczy, zakładał, że w zamian za kupno 30 kilogramów lodowej mieszanki miesięcznie, przedsiębiorca może wykorzystać w swoim punkcie branding LodyPRL. Trzeci wariant – kapitalistyczny, skierowany był do tych handlowców, którzy w sezonie letnim (maj - wrzesień) zakupią 500 kg mieszanki do lodów. W zamian otrzymali rabat na komponenty oraz pełen branding.

- Z naszych obserwacji wynika, że inwestorzy, którzy w tym sezonie startowali w lodziarskim biznesie, otwierali swój pierwszy lokal, decydowali się od razu na opcję „na bogato” czyli kapitalistyczną  – mówi Artur Kaczyński.  

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Rafał Śląsk 06-10-2018, 14:43:

Wielkie chwalenie się jakością lodów przypominających PRL , nic w smaku te lody PRLowskiego nie przypominają ale sprytnie wykorzystano sentyment do stabilnych czasów PRLu , pamięć mnie nie myli a żyłem długo w tamtych czasach i świderków ala amerykańskich to na rynku nie było ale pazerność kazała takie zrobić i te włoskie to takie zubożone lody Lodziarza.pl ,Pan chwalipięta Kaczyński to powinien pomyśleć co zrobić z jakością lodów włoskich szczególnie MC ,zeszły na psy ,po zmieszaniu zostają gluty z żelowane na sitku ,a dział handlowy Lodziarza tylko bajki opowiada że to niemożliwe i w ten sposób zamieniłem je na innego producenta i to był strzał w dziesiątkę . Kiedyś to była firma a w sezonie 2018 tragedia z dostawami ,ponoć padli lub się wynieśli z siedziby przed Białymstokiem . A zapiekanki mogą dodawać i jeszcze inne wymyślanki ale lody to mają do d..y , a mieli super ,na targach ich handlowiec namówił mnie na MC w 2017 roku i wielu klientów tym smakiem zdobyłem . Myślę ze to jest artykuł sponsorowany i tyle w temacie .

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.