PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Mondelez powalczy z Marsem o polski rynek gum do żucia

Mondelez powalczy z Marsem o polski rynek gum do żucia fot. shutterstock
0 0

Ponad 90 proc. rynku gum do żucia należy do jednego gracza – należącego do koncernu Mars Wrigleya. Marka zdominowała wartą prawie 580 mln zł rocznie kategorię.  Z początkiem roku wkroczył jednak godny konkurent – informuje Puls Biznesu.

Mondelez, jeden z czołowych światowych koncernów spożywczych, zawalczy o rynek gum w Polsce. 2 stycznia 2018 r. w sprzedaży pojawiły się gumy pod znaną już na naszym rynku marką Halls. Konkurentem Mondeleza jest Mars, który z markami Orbit, Airwaves i Winterfresh rządzi na polskim rynku od wielu lat.

Mondelez ma fabrykę gum do żucia w Skarbimierzu. Do tej pory wszystko wysyłane było jednak na eksport.

Jak zaznacza Puls Biznesu, nie będzie to jedyny debiut na impulsowym rynku gum do żucia. Na ostatnim etapie przygotowań jest ponoć jeszcze jeden gracz.

Całość w Pulsie Biznesu.

POLECANE

KOMENTARZE: (4)

+ DODAJ KOMENTARZ

DarekP 14-01-2018, 13:36:

Kiedys kto pamieta na rynku gum byly obecne gumy Hollywood.Dzisiejszy Mondelez a dawny Kraft Jacobs Suchard odniosl wtedy sromotna kleske na polskim rynku gum.Pamietam jak tyle ile sprzedalem do sklepu to wymienialem.Moze tym razem powalcza z krolem Wrigleyem

znawca tematu 2 12-01-2018, 16:43:

A gumy Mentos?

znawca tematu 11-01-2018, 22:31:

Ferrero