PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Perfetti Van Melle: konsumenci oprócz gum do żucia chętnie sięgają po cukierki miętowe

Perfetti Van Melle: konsumenci oprócz gum do żucia chętnie sięgają po cukierki miętowe fot. Shutterstock
0 0

Cukierki miętowe, obok gum do żucia, są postrzegane przez polskich konsumentów jako produkty, które najskuteczniej odświeżają oddech. Konsumenci chętnie po nie sięgają, dlatego Perfetti Van Melle oprócz produktów skierowanych stricte do dzieci bądź młodzieży zdecydowała się w ubieglym roku na dystrybucję marki, która byłaby interesująca dla aktywnych mężczyzn - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.

Podążając śladem rozwijających się w Polsce trendów coraz zdrowszego trybu życia, odpowiedniego odżywiania, uprawiania sportów i produktów funkcjonalnych, firma Perfetti Van Melle zdecydowała się w ubiegłym roku na dystrybucję na polskim rynku cukierków w postaci odświeżających pastylek  Fisherman’s Friend.

- Dbamy o to, aby proponowany przez nas asortyment charakteryzował się jak największą różnorodnością. Dlatego oprócz produktów skierowanych stricte do dzieci bądź młodzieży zdecydowaliśmy się na dystrybucję marki, która byłaby interesująca dla aktywnych mężczyzn. Uznaliśmy, że Fisherman’s Friend idealnie spełnia te warunki i otwiera nas na nową grupę docelową - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.

Grupą docelową produktu są aktywni mężczyźni w przedziale wiekowym 18-45 lat. W dotarciu do nich pomaga obecność z samplingiem podczas różnych eventów sportowych, takich jak biegi sprawnościowe Survival Race czy Hunt Run.

- Cukierki miętowe, obok gum do żucia, są postrzegane przez konsumentów jako produkty, które najskuteczniej odświeżają oddech. Konsumenci chętnie po nie sięgają, gdyż wzmacniają ich poczucie pewności siebie, dzięki czemu mogą zrobić lepsze wrażenie na innych. Dodatkowo dostępne są również bezcukrowe pastylki cytrynowo-mentolowe oraz miętowe, które działają niezwykle odświeżająco. Wszystkie warianty bazują na naturalnych składnikach – mówi Michał Bonecki.

Polacy prowadzą coraz zdrowszy tryb życia. Zaczynają przestrzegać zasad odpowiedniego odżywiania, chętnie uprawiają sport oraz szukają produktów funkcjonalnych, które wywierają korzystny wpływ na organizm człowieka. Polscy konsumenci zainteresowani podobnymi artykułami od zeszłego roku mają możliwość zapoznania się z kultowymi na zachodzie odświeżającymi pastylkami Fisherman’s Friend.

Pastylki dostępne są w trzech smakach: mentolowo-eukaliptusowy ORIGINAL, cytrynowo-mentolowy LEMON (bez cukru) oraz miętowy MINT (bez cukru). Masa netto: 12 g. Dostępne również w aptekach.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.