PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

PPL Koral o sprzedaży lodów: Przed nami rekordowe lato

PPL Koral o sprzedaży lodów: Przed nami rekordowe lato fot. pixabay.com
0 0

Tegoroczna dobra passa pogodowa sprawiła, że rynek lodów w Polsce rozgrzał się do czerwoności. Według danych firmy PPL Koral sprzedaż lodów w majówkę wzrosła o 100% w stosunku do roku poprzedniego, a kolejne prognozy pogody wskazują, że przed nami również rekordowe lato.

Mimo, że w marcu w Polsce leżał jeszcze śnieg, to już w kwietniu termometry pokazały nawet 27 stopni w cieniu, dzięki czemu nasz kraj znalazł się wśród najcieplejszych miejsc w Europie, Kraków wśród najcieplejszych miast, a Warszawa wśród najcieplejszych stolic. Pogoda ma ogromny wpływ na rynek lodów, a w szczególności długo utrzymująca się bezdeszczowa i ciepła aura. Dlatego w tym roku już na początku sezonu sprzedaż lodów bije rekordy.

Firma PPL Koral – największy producent lodów w Polsce poinformował, że początek sezonu okazał się być rekordowy ze względu na długo utrzymującą się dobrą pogodę. Dowodem są pierwsze tegoroczne dane sprzedażowe firmy – wzrost wyników sprzedaży w majówkę o 100% w stosunku do roku poprzedniego.

- Dobra pogoda to rzeczywiście ogromna szansa na wysokie wyniki sprzedaży w branży lodowej, ale nie jest gwarancją sukcesu. Kiedy temperatury rosną i słońce świeci działamy na najwyższych obrotach, żeby zapewnić dostępność naszych produktów w niemal każdym miejscu w Polsce. Wtedy kluczowa jest logistyka, szybkość decyzji, odpowiedni łańcuch dystrybucji – trzeba być przygotowanym na wszystko i działać naprawdę szybko. Koral i Bracia Koral stają na wysokości zadania – jesteśmy przygotowani na tak dobrą pogodę na cały sezon, ale mamy również asy w rękawie na gorsze prognozy pogodowe - mówi Mariusz Jurek-Dyrektor Generalny PPL Koral. 

Na sprzedaż największy wpływ ma nie tylko dobra pogoda, ale przede wszystkim optymistyczne prognozy, którymi kierują się właściciele sklepów i punktów przy robieniu zamówień – wtedy decyzje są dużo odważniejsze, a zapasy większe. „Cały czas namawiamy naszych Klientów do odwagi i dobrego zaopatrzenia, bo w weekendy dostawy są dużo mniejsze ze względu np. na ograniczenia transportowe. Trzeba to dobrze zaplanować i maksymalnie zwiększyć ilość sprzętu chłodniczego, żeby lodów nie zabrakło wtedy kiedy końcowy konsument tych lodów chce.” – dodaje Mariusz Jurek.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!