PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

PPL Koral: Polacy chętniej kupują lody premium, nowości najwyższej jakości, ale też w tradycyjnym wydaniu

PPL Koral: Polacy chętniej kupują lody premium, nowości najwyższej jakości, ale też w tradycyjnym wydaniu fot. Bracia Koral
0 0

Polacy coraz chętniej poszukują i kupują lody z półki premium i bardzo często są to lody familijne. Polacy oczekują nowości, ale w najwyższej jakości i tradycyjnym wydaniu oraz unikalnym opakowaniu, czyli połączenia tradycji i nowoczesności, takich jak lody w słoiczkach, oferowane przez markę Bracia Koral – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Tegoroczny początek sezonu pokazał, że Polacy coraz chętniej poszukują i kupują lody z półki premium i bardzo często są to lody familijne. Lody premium mają dużo większą dynamikę wzrostów sprzedaży. Kierujemy się przede wszystkim smakiem, wysokiej jakości dodatkami do lodów, ale również ciekawym i intrygującym opakowaniem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Gąsiorowski.

I podkreśla, że ponadprzeciętny wzrost w stosunku do całej kategorii lodów familijnych generuje marka Bracia Koral.

- Na nowości zaczęły się już zapisy, a linia „Smaki Dzieciństwa”, czyli pierwsze w Polsce lody w unikalnych słoiczkach już na początku sezonu są towarem deficytowym i tak jak dawniej są niemal na kartki – mówi Piotr Gąsiorowski.

- Mimo, że już na samym starcie sezonu popularność tych lodów przekroczyła nasze oczekiwania to wprowadzenie nowej linii było skrupulatnie zaplanowane - długo szukaliśmy i testowaliśmy receptury oraz opakowania, w których zamkniemy Smaki Dzieciństwa - dodaje.

- W końcu udało nam się nawiązać współpracę z czołowym i najbardziej renomowanym producentem tego typu opakowań w Europie, a nawet na świecie - wspólnie wypracowaliśmy najwyższą jakość i formę słoików. Popularność tych lodów to dowód na to, że Polacy oczekują nowości, ale w najwyższej jakości i tradycyjnym wydaniu oraz unikalnym opakowaniu, czyli połączenia tradycji i nowoczesności – mówi również dyrektor marketingu PPL Koral. 

Mówi też, że hitem początku sezonu są niezaprzeczalnie lody impulsowe, które w lecie cieszą się największą popularnością takie jak lody w rożkach, na patyku czy w kostkach. Chętnie kupowane są też lody familijne, a lody typu rolada, które przez chwilę zostały zapomniane, przeżywają swój renesans.

Bracia Koral to marka obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz, powstałej w 2018 r., Smaki Dzieciństwa. Produkty dostępne są w sprzedaży detalicznej: w opakowaniach familijnych oraz jako lody impulsowe, a także w kanałach dystrybucji HoReCa. Dodatkowo Bracia Koral jako pierwsza marka w Polsce wprowadziła na polski rynek lody familijne w słoiczkach PET.

PPL Koral jest jednym z największym producentów lodów w Polsce, właścicielem marek Koral i Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Oferta firmy obejmuje przede wszystkim lody impulsowe na patyku, w rożku oraz w kubeczkach, a także szeroki wybór lodów w familijnych opakowaniach.

PPL Koral powstała w 1979 roku w Limanowej. Jej założycielami są bracia Marian i Józef Koral. Główną siedzibą zarządu PPL Koral jest Nowy Sącz. Firma posiada dwa  zakłady produkcyjne w Rzeszowie oraz w Limanowej. Sprzedaż lodów Koral prowadzona jest poprzez własną sieć dystrybucji i hurtowni w całej Polsce oraz w krajach UE m.in.: w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, we Włoszech, w Wielkiej Brytanii i Litwie. 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.