PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Protein Courtyard chce zaskoczyć rynek już nie tylko lodami proteinowymi Whoopy Whey

Protein Courtyard chce zaskoczyć rynek już nie tylko lodami proteinowymi Whoopy Whey fot. spółka
0 0

Protein Courtyard, spółka będąca właścicielem marki lodów proteinowych Whoopy Whey, planuje w 2018 roku rozszerzyć portfolio produktów i wyjść poza obszar lodów wprowadzając np. słodycze dietetyczne. Planuje też wprowadzić „najmniej kaloryczne lody w Polsce” - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski, współwłaściciel firmy Protein Courtyard.

Spółka Protein Courtyard  będzie wystawcą na podczas wydarzenia branży spożywczo-gastronomicznej Food Show 2018 w marcu. WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

- Bazując na kanwie dobrego przyjęcia przez konsumentów lodów proteinowych Whoopy Whey, postanowiliśmy w sezonie 2018 rozszerzyć portfolio produktów i wyjść również poza obszar lodów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski.

- Zyskaliśmy zaufanie świadomych konsumentów, którzy patrzą na jakość produktów spożywczych, a także na skład i kaloryczność. Zostajemy przy swoich pierwotnych założeniach i chcemy trafiać do tej samej grupy docelowej, do której były skierowane lody proteinowe - dodaje.

Zapowiada też nowości lodowe i mówi, że spółka Protein Courtyard planuje wprowadzić najmniej kaloryczne lody w Polsce – tylko 25 kcal, bez dodatku cukru. Zdradza, że produkt pojawi się w smakach malinowym oraz owoców leśnych, a premiera nastąpi w drugim kwartale tego roku.

- Inną kategorią produktową będą słodycze dietetyczne. Planujemy wprowadzić cztery nowości, jednak nie chcemy jeszcze zdradzać jakie to będą produkty. Jeden z nich, podobnie jak w 2016 roku było z lodami, będzie jedynym tego typu na polskim rynku – mówi również Jacek Stokowski.

- Mamy już opracowane wszystkie receptury i dopinamy już tylko kwestie opakowań oraz produkcji. Premiera wszystkich produktów odbędzie się w pierwszym kwartale tego roku - dodaje.

Jacek Stokowski mówi też, że marka lodów proteinowych Whoopy Whey trzykrotnie zwiększyła sprzedaż w sezonie 2017 m.in. dzięki nowemu inwestorowi i silnej rozbudowie sieci dystrybucji, także do klubów fitness. Firma liczy, że 2018 przyniesie dalszy dynamiczny wzrost, rozwój sieci dystrybucji i kolejny rekord sprzedaży. Spółka rozpoczęła już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.

Whoopy Whey, dietetyczne lody białkowe bez cukru, kierowane są przede wszystkim do osób dbających o zdrowie, o linię i zdrowe odżywianie. Marka została wprowadzona na rynek w maju 2016 roku. Jako pierwsze w ofercie pojawiły się trzy smaki: Double Chocolate, Strawberry Boom, Vanilla Dream. W kwietniu 2017 roku firma wprowadziła na rynek nowe smaki lodów – Coconello oraz Peanut Butter Love.

Od 2016 roku liczba punktów, gdzie można kupić te lody wzrosła do ponad 300. To nie tylko sklepy, ale też kluby fitness.  Jacek Stokowski mówi, że marka w 2017 roku nawiązała współpracę m.in. z delikatesami Piotr i Paweł, siecią E.Leclerc oraz niektórymi sklepami Carrefour Express oraz Delikatesy Centrum (głównie w Warszawie).

Właścicielem brandu Whoopy Whey jest spółka Protein Courtyard Sp. z o.o., której współzałożycielem jest Jacek Stokowski. Drugim współzałożycielem jest Marcin Jarzyna.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!