PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Protein Courtyard poszerza portfolio o lody niemal bez kalorii

Protein Courtyard poszerza portfolio o lody niemal bez kalorii fot. Protein Courtyard
0 0

Protein Courtyard, właściciel marki lodów proteinowych Whoopy Whey, wprowadza na rynek kolejny produkt - najmniej kaloryczne lody na świecie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski, współzałożyciel firmy Protein Courtyard.

- Stworzyliśmy najmniej kaloryczne lody na świecie: tylko 25 kcal na porcję i to nie jest żart primaaprilisowy. Lody są bez dodatku cukru. Dzięki nim chcemy rozszerzyć portfolio produktów i bardziej otworzyć się na kanał typu convenience - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski.

- Lody zostaną wprowadzone do sprzedaży na przełomie kwietnia i maja – dodaje.

Spółka Protein Courtyard rozszerzyła wcześniej w tym roku portfolio produktów i wyszła poza obszar lodów wprowadzając też ciastka proteinowe.  

Whoopy Whey to dietetyczne lody białkowe bez cukru, które kierowane są przede wszystkim do osób dbających o zdrowie, o linię i zdrowe odżywianie. Marka została wprowadzona na rynek w maju 2016 roku. Jako pierwsze w ofercie pojawiły się trzy smaki: DoubleChocolate, Strawberry Boom, VanillaDream. W kwietniu 2017 roku firma wprowadziła na rynek nowe smaki lodów – Coconello oraz PeanutButter Love. 

Marka lodów proteinowych Whoopy Whey trzykrotnie zwiększyła sprzedaż w sezonie 2017 m.in. dzięki nowemu inwestorowi i silnej rozbudowie sieci dystrybucji, także do klubów fitness. Firma liczy, że 2018 przyniesie dalszy dynamiczny wzrost, rozwój sieci dystrybucji i kolejny rekord sprzedaży. Spółka rozpoczęła już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.

Od 2016 roku liczba punktów, gdzie można kupić te lody wzrosła do ponad 300. To nie tylko sklepy, ale też kluby fitness. Marka Whoopy Whey w 2017 roku nawiązała też współpracę m.in. z delikatesami Piotr i Paweł, siecią E.Leclerc oraz niektórymi sklepami Carrefour Express oraz Delikatesy Centrum (głównie w Warszawie).

Właścicielem brandu Whoopy Whey jest spółka Protein Courtyard Sp. z o.o., której współzałożycielami są Jacek Stokowski i Marcin Jarzyna.

POLECANE

KOMENTARZE: (2)

+ DODAJ KOMENTARZ

dla nieznających 04-04-2018, 13:28:

Dobrze wiedzieć. Będę omijał szerokim łukiem. Wolę normalne lody niż produkty lodopodobne

daesh 03-04-2018, 14:25:

aromat słodzący ? czy jakiś zamiennik cukru ?