PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Rok 2017 utrzymał tendencję spożycia miodów

Rok 2017 utrzymał tendencję spożycia miodów Artur Kozak
0 0

Rok 2017 utrzymał tendencję spożycia miodów i pokazał, że przeciętny klient sięga już nie tylko po miody tradycyjne ale również bardziej wyszukane odmiany naturalnych miodów ze świata takie jak np. Miód lawendowy czy z kwiatów pomarańczy (miody hiszpańskie) naszej nowej marki Dar Ula – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Artur Kozak z firmy Pszczelarz Kozacki.

Zapytany jaki był rok 2017 dla firmy i jak ocenia go pod względem produkcji miodu, powiedział, że mając na uwadze dwie nasze działalności, jedna to prowadzenie pasiek druga natomiast od strony firmy konfekcjonującej miody i produkty pszczele. - Jako Pszczelarz Kozacki – prowadząc rodzinne pasieki na Roztoczu i terenie Puszczy Solskiej musieliśmy stawić czoła trudnym warunkom dla hodowli pszczół zwłaszcza na początku sezonu. Wiele rodzin pszczelich miało w 2017 problem z "zimowlą", a później po pracochłonnej odbudowie stanu rodzin w naszych pasiekach doszły trudne i zmienne warunki atmosferyczne wpływające na pozyskiwanie pożytków dla pszczół. Dzięki dużym nakładom pracy i doświadczeniu udało się nam jednak uniknąć osłabieniu zbiorów miodu i pyłku pszczelego (w całościowym rozliczeniu sezonu) - były na dobrym zadowalającym poziomie – mówi Artur kozak.

- Od strony firmy konfekcjonującej naturalne produkty pszczele poczuliśmy pozytywną tendencję zmiany nawyków konsumenckich. Po miód i produkty pszczele konsumenci co raz częściej sięgają poza sezonem typowo zimowo-jesiennym (przeziębieniowym). To cieszy, że miód gości na stołach Polaków nie tylko "od święta" a staje się jednym z podstawowych produktów codziennego spożycia. Produkty pszczele wpisują się do trendu zdrowego świadomego odżywiania i profilaktyki zdrowia – mówi Artur Kozak.

Podkreśla, że konsumenci doceniają produkty firmy Pszczelarz Kozacki za jakość i smak. – Odnotowaliśmy to w naszych badaniach ankietowych. Szczególne znaczenie ma dla naszych klientów długa rodzinna tradycja/historia pszczelarska oraz rozpoznawalna marka Miód Kozacki istniejąca na rynku od ponad 20 lat – dodaje.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.