PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Sweet Gallery, właściciel Lodolandii, chce mieć 600 pkt sprzedaży w tym roku

Sweet Gallery, właściciel Lodolandii, chce mieć 600 pkt sprzedaży w tym roku fot. Sweet Gallery
0 0

Spółka Sweet Gallery, właściciel marek: Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab w 2018 r. chce mieć 600 punktów sprzedaży w Polsce. Twórcą sieci jest finansista Marcin Olesiak, który zajmował się prywatną bankowością. Porzucił bank i razem z bratem postanowił zrobić biznes na lodach świderkach. Na początku sami je „kręcili” w weekendy. Interes zaskoczył od razu. Znajomi zgłosili się na franczyzobiorców. Nawet rodzice przestali prowadzić skład budowlany i zostali franczyzobiorcami Lodolandii - mówi Marcin Olesiak, prezes Sweet Gallery.

Sweet Gallery ma podpisane ogólnopolskie umowy ramowe na punkty sprzedaży prawie z wszystkimi największymi sieciami handlowymi. Spółka współpracuje także z większością galerii handlowych w Polsce.

- Ostatnio ich zarządcy sami się nas dopytują, kiedy się u nich pojawimy, bo nasze koncepty doskonale sobie radzą w zakazane niedziele. Na jednym z naszych szkoleń dla franczyzobiorców, zanim jeszcze wszedł przepis o zakazie handlu w niedziele, wszyscy się obawiali strat. Tymczasem okazało się, że punkty zlokalizowane w centrum miast radzą sobie dobrze – opowiada prezes, Marcin Olesiak.

Na początku właścicielom zależało, aby stacjonować pod dużymi galeriami. Dziś też, ale teraz chcą być wszędzie – również pod mniejszymi galeriami i sklepami osiedlowymi.

- Właśnie lokujemy się w Józefosławiu pod Warszawą, przy Freshmarkecie, w miejscu, gdzie działa sześć przedszkoli i trzy szkoły. Sądzę, że będzie tam większy ruch niż pod M1, bo nie ma lodów. Są tylko tradycyjne, na patyku. Od niedawna mamy też swoją miejscówkę w miejscowości Przytyk, która liczy tylko 6,5 tys. mieszkańców. Tuż po otwarciu kolejka ciągnęła się przez pół ulicy. Sami byliśmy zaskoczeni. Ludzie przyjeżdżali rowerami z odległości sześciu kilometrów – opowiada prezes Sweet Gallery.

Lodolandia funkcjonuje na rynku od 2013 roku.

Czytaj więcej na propertynews.pl

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.