PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Sweet Gallery, właściciel Lodolandii, chce mieć 600 pkt sprzedaży w tym roku

Sweet Gallery, właściciel Lodolandii, chce mieć 600 pkt sprzedaży w tym roku fot. Sweet Gallery
0 0

Spółka Sweet Gallery, właściciel marek: Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab w 2018 r. chce mieć 600 punktów sprzedaży w Polsce. Twórcą sieci jest finansista Marcin Olesiak, który zajmował się prywatną bankowością. Porzucił bank i razem z bratem postanowił zrobić biznes na lodach świderkach. Na początku sami je „kręcili” w weekendy. Interes zaskoczył od razu. Znajomi zgłosili się na franczyzobiorców. Nawet rodzice przestali prowadzić skład budowlany i zostali franczyzobiorcami Lodolandii - mówi Marcin Olesiak, prezes Sweet Gallery.

Sweet Gallery ma podpisane ogólnopolskie umowy ramowe na punkty sprzedaży prawie z wszystkimi największymi sieciami handlowymi. Spółka współpracuje także z większością galerii handlowych w Polsce.

- Ostatnio ich zarządcy sami się nas dopytują, kiedy się u nich pojawimy, bo nasze koncepty doskonale sobie radzą w zakazane niedziele. Na jednym z naszych szkoleń dla franczyzobiorców, zanim jeszcze wszedł przepis o zakazie handlu w niedziele, wszyscy się obawiali strat. Tymczasem okazało się, że punkty zlokalizowane w centrum miast radzą sobie dobrze – opowiada prezes, Marcin Olesiak.

Na początku właścicielom zależało, aby stacjonować pod dużymi galeriami. Dziś też, ale teraz chcą być wszędzie – również pod mniejszymi galeriami i sklepami osiedlowymi.

- Właśnie lokujemy się w Józefosławiu pod Warszawą, przy Freshmarkecie, w miejscu, gdzie działa sześć przedszkoli i trzy szkoły. Sądzę, że będzie tam większy ruch niż pod M1, bo nie ma lodów. Są tylko tradycyjne, na patyku. Od niedawna mamy też swoją miejscówkę w miejscowości Przytyk, która liczy tylko 6,5 tys. mieszkańców. Tuż po otwarciu kolejka ciągnęła się przez pół ulicy. Sami byliśmy zaskoczeni. Ludzie przyjeżdżali rowerami z odległości sześciu kilometrów – opowiada prezes Sweet Gallery.

Lodolandia funkcjonuje na rynku od 2013 roku.

Czytaj więcej na propertynews.pl

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!