PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

ZPC Brześć po raz kolejny promuje swoje produkty w Kolonii

ZPC Brześć po raz kolejny promuje swoje produkty w Kolonii Arkadiusz Drążek fot. ZPC Brześć
0 0

ZPC Brześć kolejny rok z rzędu weźmie udział w jednym z największych i najważniejszych międzynarodowych wydarzeń w branży słodyczy i przekąsek. Tegoroczna, 48. edycja tragów ISM w Kolonii odbędzie się w dniach 28–31 stycznia. Przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego w ten sposób będzie promować swoją markę eksportową oraz zapoznawać się z najnowszymi trendami w branży.

W Międzynarodowych Targach Słodyczy i Przekąsek ISM udział weźmie ponad 1 600 wystawców z 60 krajów. Wśród najważniejszych producentów słodyczy, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników nie zabraknie reprezentacji rodzimych przedsiębiorstw. Coroczne targi to dobra okazja do promocji oferty firmy, pozyskania nowych kontaktów handlowych oraz rozwijania relacji z dotychczasowymi kontrahentami, jak również do obserwacji trendów i nowości w branży.

Jak co roku podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną produkty Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć. Rodzinna firma z Kujaw przedstawi swoje flagowe wyroby: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem i nasionami oraz groszek ptysiowy. Artykuły z ciasta ptysiowego zostaną zaprezentowane pod brandem marki eksportowej – Crispico.

– Od premiery naszej marki eksportowej, która miała miejsce w listopadzie 2016 roku, staramy się zwiększyć świadomość zagranicznych konsumentów odnośnie naszych rodzimych produktów oraz budować silną, międzynarodową firmę. Targi odbywające się w Kolonii są do tego doskonałą okazją. To również szansa na budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi, zagranicznymi partnerami. Jest to istotne zwłaszcza w czasach, gdy na polskim rynku słodyczy coraz silniejsza staje się wewnętrzna konkurencja – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.

Firma od lat w swojej strategii rozwoju stawia na eksport, czemu służyć ma regularna obecność na najważniejszych, międzynarodowych targach dedykowanych przemysłowi spożywczemu. Produkty Brześcia są obecnie dystrybuowane na kilka kontynentów, trafiając w ten sposób do konsumentów m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Rosji. W Polsce, słodycze i przekąski tej marki można nabyć w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak Biedronka, Lewiatan, POLOMarket, Intermarché czy Dino, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju.

Stoisko firmy Brześć pod numerem C039 będzie można znaleźć w hali 11.1.

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć z Brześcia Kujawskiego jest firmą rodzinną istniejącą od 1984 roku, produkującą tradycyjne oparte na domowych recepturach wyroby cukiernicze. Produkuje m.in. słomkę i groszek ptysiowy, ciastka kruche, ciasto drożdżowe i makowce. Sprzedaje je poprzez swoich przedstawicieli i dystrybutorów na terenie całej Polski.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!