PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Zwiększa się asortyment pszczelich produktów

Zwiększa się asortyment pszczelich produktów Artur Kozak
0 0

Wyraźnie zaznaczył się na rynku wzrost ilości produktów spożywczych na bazie i z dodatkiem produktów pochodzenia pszczelego. Pojawiło się również sporo nowych linii miodów tzw. polskich, europejskich – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Artur Kozak z firmy Pszczelarz Kozacki.

Zauważa, iż nie zabrakło też tzw. miodów regionalnych, których pochodzenie geograficzne często wskazywałoby raczej na bardzo limitowane ilości dostępne w sprzedaży, a jednak takie linie mocno dociążały półki sklepowe nawet największych sieci handlowych.

W jego opinii, zdecydowanie wzrosła również ilość małych podmiotów, które starają się sprzedawać, często swoje czy też pozyskane z rynku produkty prozdrowotne (w tym miody) na platformach e-commerce oraz sklepach internetowych. - Klient ma obecnie ogromny wybór artykułów, z barwną legendą i szatą graficzną – klienci zaczynają coraz częściej w tym segmencie sięgać po opakowanie a nie jego zawartość, której jakości zresztą i tak nie są w stanie samodzielnie ocenić bez specjalistycznego sprzętu i badań laboratoryjnych. Przy takim zakupie mogą się zatem sugerować w decyzji jedynie swoją subiektywną oceną i potrzebą chwili – mówi Artur Kozak.

Podkreśla, że stale rosną standardy, jakie muszą spełniać firmy konfekcjonujące miód. To zarówno wymagania płynące z UE ale także oddolne inicjatywy firm związane z chęcią podniesienia satysfakcji konsumentów, którzy pragną otrzymać wysokiej jakości produkt w przystępnej cenie. - Z naszej strony główne działania to akcje uświadamiające klientów o walorach zdrowotnych poszczególnych produktów pszczelich, sposobach wykorzystania miodu w kuchni i domowym SPA. Rozbudowaliśmy nasze wewnętrzne laboratorium o najnowocześniejsze urządzenia funkcjonujące na rynku – dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczać produkty najwyższej jakości ale również prowadzić badania naukowe w poszukiwaniu dotąd nieznanych zastosowań miodu i jego właściwości oraz prowadzące do rozwoju nowych produktów – mówi Artur Kozak.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.