PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Zwiększa się asortyment pszczelich produktów

Zwiększa się asortyment pszczelich produktów Artur Kozak
0 0

Wyraźnie zaznaczył się na rynku wzrost ilości produktów spożywczych na bazie i z dodatkiem produktów pochodzenia pszczelego. Pojawiło się również sporo nowych linii miodów tzw. polskich, europejskich – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Artur Kozak z firmy Pszczelarz Kozacki.

Zauważa, iż nie zabrakło też tzw. miodów regionalnych, których pochodzenie geograficzne często wskazywałoby raczej na bardzo limitowane ilości dostępne w sprzedaży, a jednak takie linie mocno dociążały półki sklepowe nawet największych sieci handlowych.

W jego opinii, zdecydowanie wzrosła również ilość małych podmiotów, które starają się sprzedawać, często swoje czy też pozyskane z rynku produkty prozdrowotne (w tym miody) na platformach e-commerce oraz sklepach internetowych. - Klient ma obecnie ogromny wybór artykułów, z barwną legendą i szatą graficzną – klienci zaczynają coraz częściej w tym segmencie sięgać po opakowanie a nie jego zawartość, której jakości zresztą i tak nie są w stanie samodzielnie ocenić bez specjalistycznego sprzętu i badań laboratoryjnych. Przy takim zakupie mogą się zatem sugerować w decyzji jedynie swoją subiektywną oceną i potrzebą chwili – mówi Artur Kozak.

Podkreśla, że stale rosną standardy, jakie muszą spełniać firmy konfekcjonujące miód. To zarówno wymagania płynące z UE ale także oddolne inicjatywy firm związane z chęcią podniesienia satysfakcji konsumentów, którzy pragną otrzymać wysokiej jakości produkt w przystępnej cenie. - Z naszej strony główne działania to akcje uświadamiające klientów o walorach zdrowotnych poszczególnych produktów pszczelich, sposobach wykorzystania miodu w kuchni i domowym SPA. Rozbudowaliśmy nasze wewnętrzne laboratorium o najnowocześniejsze urządzenia funkcjonujące na rynku – dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczać produkty najwyższej jakości ale również prowadzić badania naukowe w poszukiwaniu dotąd nieznanych zastosowań miodu i jego właściwości oraz prowadzące do rozwoju nowych produktów – mówi Artur Kozak.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!