PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

STREFA PREMIUM - FAQ


I. JAK UZYSKAĆ DOSTĘP?/ZAKŁADANIE KONTA/LOGOWANIE


II. PŁATNOŚCI/FAKTURY/CENY


III. KORZYSTANIE Z TREŚCI/OBSŁUGA KONTA



I. JAK UZYSKAĆ DOSTĘP?/ZAKŁADANIE KONTA/LOGOWANIE


  1. Jak uzyskać dostęp do Strefy Premium?
    Wystarczy przejść na stronę sklep.ptwp.pl, wybrać abonament, podać niezbędne dane i opłacić subskrypcję. Najszybszym sposobem uzyskania dostępu do Strefy Premium jest dokonanie płatności kartą lub e-przelewem.
  2. Jak uzyskać dostęp do raportów/rankingów?
    Wystarczy przejść na stronę sklep.ptwp.pl, wybrać raport/ranking, podać niezbędne dane i opłacić dostęp. Najszybszym sposobem uzyskania dostępu jest dokonanie płatności kartą lub e-przelewem. W przypadku zainteresowania większą ilością raportów/rankingów polecamy roczny abonament Strefy Premium, który obejmuje wszystkie raporty/rankingi - zarówno już opublikowane, jak i te, które zostaną opublikowane w przyszłości (w okresie obowiązywania abonamentu).
  3. Czy otrzymam dane do logowania?
    Dane do logowania są ustalane samodzielnie przez użytkownika podczas zakładania konta (adres e-mail oraz hasło).
  4. Nie pamiętam hasła do konta, czy mogę je odzyskać?
    Należy skorzystać z opcji przypominania hasła na stronie logowania. Wystarczy kliknąć "Nie pamiętasz hasła?" i podać swój adres e-mail.
  5. Czy zamówienie można złożyć telefonicznie lub mailowo?
    Zamówienia mogą być składane wyłącznie drogą internetową poprzez stronę sklep.ptwp.pl.
  6. Po zalogowaniu nie mam dostępu do płatnych treści i/lub rankingów. Co zrobić?
    Aby uzyskać dostęp do zamkniętych treści, należy wykupić abonament Strefy Premium lub konkretny raport/ranking. W przypadku opłaconego abonamentu należy upewnić się, czy gwarantuje dostęp do szukanego rankingu. Jeżeli odpowiednia usługa została opłacona, a problem nadal występuje, należy w pierwszej kolejności wylogować się z portalu, a następnie spróbować zalogować się ponownie. W przypadku dalszych problemów prosimy o wiadomość na adres kontakt@portalspozywczy.pl.


II. PŁATNOŚCI/FAKTURY/CENY


  1. Jak dokonać płatności?
    Najszybszym sposobem uzyskania dostępu do Strefy Premium jest dokonanie płatności kartą lub e-przelewem za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl. Dostęp jest aktywowany automatycznie (przez system) po dokonaniu płatności. Istnieje również możliwość wyboru faktury pro-forma, natomiast wiąże się to z wydłużeniem czasu oczekiwania na odblokowanie treści. Aktywacja następuje dopiero w momencie wpłynięcia środków na konto wydawnictwa.
  2. Usługa została zamówiona, ale nie jest opłacona. Jak dokonać płatności?
    Historię zamówień można sprawdzić po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl. Przy zamówieniach nieopłaconych dostępny jest bezpośredni link do strony płatności. Aby dokonać płatności, należy rozwinąć szczegóły danego zamówienia (przycisk „Zobacz”) i kliknąć ikonę płatności pod listą usług.
  3. Ile kosztują poszczególne abonamenty Strefy Premium i raporty/rankingi?
    Aktualny cennik Strefy Premium i raportów/rankingów znajduje się w tym miejscu.
  4. Jak długo trzeba czekać na odblokowanie treści w przypadku wybrania faktury pro-forma?
    Dostęp przyznawany jest w momencie zaksięgowania środków na koncie wydawcy, więc czas uzyskania dostępu w dużej mierze jest zależny od użytkownika i tego, kiedy dokona płatności za zamówioną usługę. Najczęściej udostępnienie usługi następuje w przeciągu 3 dni roboczych od dokonania płatności (zlecenia przelewu). Po aktywacji usługi wysyłane jest powiadomienie na adres e-mailowy użytkownika.
  5. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
    Tak, wystarczy zaznaczyć tę opcję w wymaganym miejscu podczas dokonywania zakupów. Faktura VAT jest przesyłana niezależnie od wybranej opcji zapłaty.
  6. Czy jest możliwość wystawienia faktury na inny adres?
    Tak, ale trzeba zamieścić taką informację w uwagach podczas składania zamówienia.
  7. Po jakim czasie od złożenia zamówienia trafi do mnie faktura?
    Faktura powinna dotrzeć do zamawiającego w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia aktywacji usługi. Fakturę pro-forma można pobrać po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl. Wystarczy przejść do historii zamówień.
  8. Nie dotarła do mnie faktura pro-forma. Gdzie mogę ją znaleźć?
    Fakturę pro-forma można pobrać po zalogowaniu do swojego profilu na sklep.ptwp.pl. Wystarczy przejść do historii zamówień. W przypadku braku faktury pro-forma w tym miejscu prosimy wysłać wiadomość na adres kontakt@portalspozywczy.pl.
  9. Czym są pakiety biznes?
    Pakiety biznes przygotowaliśmy z myślą o odbiorcach instytucjonalnych i firmach. Dzięki tej ofercie mogą Państwo zapewnić nieograniczony dostęp do naszych zasobów większej liczbie współpracowników. W pakietach cena dostępu dla jednego użytkownika jest uzależniona od liczby zamawianych abonamentów Strefy Premium. Im więcej abonamentów w jednym zamówieniu, tym większy rabat na każdy z nich.


III. KORZYSTANIE Z TREŚCI/OBSŁUGA KONTA


  1. Gdzie mogę znaleźć opłacone treści?
    Zawartość Strefy Premium można przeglądać na tej stronie. Aby zobaczyć pełną treść artykułu lub uzyskać dostęp do danych, wystarczy zalogować się w portalu. Link do strony logowania jest widoczny pod każdym materiałem Strefy Premium.
  2. Gdzie mogę znależć zakupiony raport/ranking?
    Plik jest dostępny bezpośrednio pod opisem raportu/rankingu. Mogą go pobrać wyłącznie zalogowani użytkownicy z opłaconym dostępem do danego raportu/rankingu lub z aktywnym rocznym abonamentem Strefy Premium.
  3. Jak długo trzeba czekać na przyznanie dostępu?
    Najszybszym sposobem uzyskania dostępu do Strefy Premium jest dokonanie płatności kartą lub e-przelewem. Dostęp jest aktywowany automatycznie (przez system) po dokonaniu płatności. Istnieje również możliwość wyboru faktury pro-forma, natomiast wiąże się to z wydłużeniem czasu oczekiwania na odblokowanie treści. Aktywacja następuje dopiero w momencie wpłynięcia środków na konto wydawnictwa. Po aktywacji usługi wysyłane jest powiadomienie na adres e-mailowy użytkownika.
  4. Posiadam abonament Strefy Premium, ale nie mam dostępu do raportów/rankingów.
    Dostęp do wszystkich raportów/rankingów gwarantuje jedynie roczny abonament Strefy Premium. Krótsze abonamenty nie obejmują raportów/rankingów dostępnych jako samodzielne produkty. Porównanie wszystkich abonamentów znajduje się w tym miejscu.
  5. Czym różni się abonament Super Premium od Premium?
    Abonament Super Premium to abonament roczny, w ramach którego poza treściami Strefy Premium użytkownik otrzymuje dostęp do wszystkich raportów/rankingów - zarówno już opublikowanych, jak i tych, które zostaną opublikowane w przyszłości (w okresie obowiązywania abonamentu).
  6. Czy można osobno wykupić dostęp do raportów/rankingów?
    Tak, każdy raport/ranking może być wykupiony jako pojedynczy produkt. W przypadku zainteresowania większą ilością raportów/rankingów polecamy roczny abonament Strefy Premium, który obejmuje wszystkie raporty/rankingi - zarówno już opublikowane, jak i te, które zostaną opublikowane w przyszłości (w okresie obowiązywania abonamentu).
  7. Jakie dane znajdują się w raportach/rankingach?
    Prezentację każdego raportu/rankingu można pobrać ze strony z jego opisem. Lista opublikowanych rankingów jest dostępna tutaj.
  8. W jakim formacie udostępniane są raporty/rankingi?
    Wszystkie rankingi są udostępniane wyłącznie w formacie PDF. Nie ma możliwości otrzymania rankingu w innym formacie.
  9. Czy można kopiować dane znajdujące się w Strefie Premium?
    Wszystkie materiały i dane można wykorzystywać wyłącznie do własnego użytku w granicach określonych w „Regulaminie treści płatnych”.
  10. W jaki sposób liczony jest okres abonamentu?
    W przypadku subskrypcji czasowych okres abonamentu liczony jest od chwili aktywacji dostępu. Przykładowo: 12-miesięczny abonament z datą aktywacji 10 marca obowiązywać będzie do 10 marca roku następnego. W przypadku krótszych abonamentów okres obowiązywania usługi naliczany jest w sposób analogiczny. Zmianie ulega jedynie czas trwania abonamentu (1, 3 lub 6 miesięcy). W przypadku materiałów z dostępem opłacanym indywidualnie (poza abonamentem) okres ważności dostępu jest określony w opisie usługi.
  11. Jak sprawdzić, kiedy upływa czas dostępu?
    Datę ważności wszystkich dostępów można sprawdzić po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl („Aktywne produkty”, zakładka „Produkty cyfrowe”).
  12. Czy można zmienić adres e-mailowy, na który został zakupiony abonament Strefy Premium?
    Nie ma możliwości zmiany adresu e-mailowego. Dostęp do Strefy Premium jest możliwy wyłącznie przy użyciu tych danych, które zostały określone w trakcie zakupu.
  13. Czy z kupionego dostępu może korzystać więcej osób?
    Dostęp przysługuje tylko jednemu użytkownikowi.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.