PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Globalne projekty O-I mogą stać się inspiracją dla designu opakowań szklanych

Globalne projekty O-I mogą stać się inspiracją dla designu opakowań szklanych fot. materiały prasowe
0 0

Firma Owens-Illinois, wydała globalny Design Book, który ma za zadanie dostarczać inspiracji właścicielom marek i agencjom projektowym poszukującym nowych pomysłów na opakowania szklane dla żywności i napojów. O-I, największy na świecie producent opakowań szklanych, w jednym miejscu zebrał ponad 100 projektów z całego świata. Zaprezentowana kolekcja przedstawia piękno, wszechstronność, zróżnicowanie marki, paletę kolorów, kształtów i warianty dekoracji wykorzystywane w sposób, zarezerwowany tylko dla tego materiału.

Szkło wywołuje emocje docierając do najgłębszych potrzeb klienta. Jego unikalne cechy - czystość, jakość, ekskluzywność, trwałość, walory zdrowotne - oraz wszechstronność projektu wspólnie tworzą ścisłą więź między tym, czego doświadczamy podczas konsumpcji a obietnicą produktu i marki. "Wiele badań potwierdza, że konsumenci kochają szkło. To ich ulubione opakowanie. Żaden inny materiał nie wywołuje takich silnych doznań jak szkło: przyjemność, z jaką trzymasz zimną butelkę z piwem, moment otwierania słoika z ulubionym produktem, oczekiwanie, gdy otwierasz butelkę szampana.” – stwierdził Andres Lopez, Prezes O-I w przedmowie do Design Book.

Przykłady przedstawione w katalogu to produkty stworzone w ciągu ostatnich kilku lat przez zespoły projektowe O-I na podstawie briefów od klientów lub z biur agencji projektowych na każdym z czterech kontynentów, na których działa firma. Projekty dowodzą szerokiego zakresu wiedzy eksperckiej O-I, a także ilustrują różne normy kulturowe stanowiące wskazówki projektowe dla marek w różnych miejscach na świecie.

- Ten katalog to coś więcej niż tylko zbiór pięknych zdjęć - powiedziała Marie-Laure Susset, kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w O-I Europe. - Odnosi się do narracji marek i trendów konsumenckich obowiązujących w ostatnich latach. Pokazuje rozwój rzemiosła, ekskluzywność szkła jako opakowania oraz wpływ na zdrowe odżywianie.

- Jestem wdzięczna za współpracę wszystkich właścicieli marek, których produkty znajdują się
w księdze. To bardzo ekscytujące, że tak wiele wyjątkowych marek pojawia się na kolejnych stronach - podsumowuje Yolanda Fernandez, specjalista ds. Komunikacji Marketingowej  w Europie, która kierowała tym projektem.

Design Book jest dystrybuowany wśród klientów O-I i wiodących agencji projektowych na całym świecie.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.