PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Globalne projekty O-I mogą stać się inspiracją dla designu opakowań szklanych

Globalne projekty O-I mogą stać się inspiracją dla designu opakowań szklanych fot. materiały prasowe
0 0

Firma Owens-Illinois, wydała globalny Design Book, który ma za zadanie dostarczać inspiracji właścicielom marek i agencjom projektowym poszukującym nowych pomysłów na opakowania szklane dla żywności i napojów. O-I, największy na świecie producent opakowań szklanych, w jednym miejscu zebrał ponad 100 projektów z całego świata. Zaprezentowana kolekcja przedstawia piękno, wszechstronność, zróżnicowanie marki, paletę kolorów, kształtów i warianty dekoracji wykorzystywane w sposób, zarezerwowany tylko dla tego materiału.

Szkło wywołuje emocje docierając do najgłębszych potrzeb klienta. Jego unikalne cechy - czystość, jakość, ekskluzywność, trwałość, walory zdrowotne - oraz wszechstronność projektu wspólnie tworzą ścisłą więź między tym, czego doświadczamy podczas konsumpcji a obietnicą produktu i marki. "Wiele badań potwierdza, że konsumenci kochają szkło. To ich ulubione opakowanie. Żaden inny materiał nie wywołuje takich silnych doznań jak szkło: przyjemność, z jaką trzymasz zimną butelkę z piwem, moment otwierania słoika z ulubionym produktem, oczekiwanie, gdy otwierasz butelkę szampana.” – stwierdził Andres Lopez, Prezes O-I w przedmowie do Design Book.

Przykłady przedstawione w katalogu to produkty stworzone w ciągu ostatnich kilku lat przez zespoły projektowe O-I na podstawie briefów od klientów lub z biur agencji projektowych na każdym z czterech kontynentów, na których działa firma. Projekty dowodzą szerokiego zakresu wiedzy eksperckiej O-I, a także ilustrują różne normy kulturowe stanowiące wskazówki projektowe dla marek w różnych miejscach na świecie.

- Ten katalog to coś więcej niż tylko zbiór pięknych zdjęć - powiedziała Marie-Laure Susset, kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w O-I Europe. - Odnosi się do narracji marek i trendów konsumenckich obowiązujących w ostatnich latach. Pokazuje rozwój rzemiosła, ekskluzywność szkła jako opakowania oraz wpływ na zdrowe odżywianie.

- Jestem wdzięczna za współpracę wszystkich właścicieli marek, których produkty znajdują się
w księdze. To bardzo ekscytujące, że tak wiele wyjątkowych marek pojawia się na kolejnych stronach - podsumowuje Yolanda Fernandez, specjalista ds. Komunikacji Marketingowej  w Europie, która kierowała tym projektem.

Design Book jest dystrybuowany wśród klientów O-I i wiodących agencji projektowych na całym świecie.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!