PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Konkurs Start-up Challenge i 3. edycja European Start-up Days: Furtka do świata wielkiego biznesu

Konkurs Start-up Challenge i 3. edycja European Start-up Days: Furtka do świata wielkiego biznesu fot. materiały prasowe
0 0

Autorka pomysłu innowacyjnego narzędzia do motywowania i nagradzania pracowników; prezes największego w Polsce niezależnego think-thanku technologicznego, twórca czołowej platformy equity crowdfundingowej w Europie Środkowo-Wschodniej; pomysłodawca społecznościowego portalu zakupowego i wielu innych – 3. edycja European Start-up Days odbędzie się pod znakiem licznych spotkań z praktykami, przedsiębiorcami i start-upowcami odnoszącymi sukcesy na całym świecie. Zaplanowanemu na 15-16 maja br. wydarzeniu towarzyszyć będzie rozstrzygnięcie konkursu Start-up Challenge, będącego furtką do świata wielkiego biznesu.

– W 2018 roku na European Start-up Days zaprosiliśmy jeszcze więcej specjalistów-praktyków
o znanych nazwiskach, wywodzących się ze start-upowego środowiska, którzy podzielą się swoim doświadczeniem z uczestnikami wydarzenia. Naszym celem jest, żeby ESD jeszcze mocniej przenikały się z Europejskim Kongresem Gospodarczym, a przez to, ułatwiały kojarzenie startujących w biznesie innowacyjnych firm i przedsiębiorców z dużymi, doświadczonymi podmiotami, skłonnymi do inwestowania w przyszłość. Sprzyjać temu będzie zaplanowanie sesji obu wydarzeń równocześnie w przestrzeni Międzynarodowego Centrum Kongresowego i Spodka – mówi Wojciech Kuśpik, organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego, prezes Grupy PTWP.

W tegorocznej odsłonie European Start-up Days swoim doświadczeniem podzielą się
z uczestnikami m.in.:

Iwona Grochowska – prezes zarządu Nais, innowacyjnej platformy do nagradzania
i motywowania pracowników. Ekspert, praktyk w zakresie budowania, zarządzania i motywowania zespołów tak, by z satysfakcją realizowały założone cele. Wspiera szefów firmy w tworzeniu jak najlepszej atmosfery w miejscu pracy, zafascynowana jest pokoleniem millenialsów i ich wartościami, którymi kierują się w karierze zawodowej. Psycholog, coach, trener biznesu, menedżer zmiany;

Sergey Butko – dyrektor marketingu, członek zarządu oraz współzałożyciel firmy CallPage.  Doświadczenie i wiedzę zdobywał realizując projekty marketingowe w firmie konsultingowej oraz tworząc projekty internetowe. Na co dzień zajmuje się zarządzaniem działem marketingu w jednym z najszybciej rosnących polskich start-upów;  

Beata Cichocka – Tylman – dyrektor PwC Polska. Pracuje z przedsiębiorstwami, w tym start-upami oraz funduszami inwestycyjnymi nad rozwojem i wdrażaniem innowacji, realizacją projektów na wczesnym etapie rozwoju, w tym przede wszystkim projektów badawczo-rozwojowych (B+R), jak również pozyskiwaniem finansowania na tę sferę działalności. Na zlecenie Komisji Europejskiej przeprowadzała ocenę dużych projektów inwestycyjnych. Zasiadała w Kapitule Programu Green Evo, gdzie oceniała innowacyjne technologie pro-środowiskowe. Jest autorem metodologii wyboru innowacyjnych projektów, w tym w kategorii „start-up” i członkiem Kapituły w ramach konkursu Inicjator Innowacji, Newsweek. Jest członkiem Rady Fundacji Koalicji na rzecz Polskich Innowacji (KPI);

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!