PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNER SERWISU

Millenialsi - oczami producentów żywności

Millenialsi - oczami producentów żywności fot. shutterstock
0 0

Jedno jest pewne ... i większość producentów żywności jest co do tego zgodna - pokolenia Millenialsów nie można lekceważyć. Dlatego przyglądamy się jakie znaczenie w strategiach spożywczych marek ma ta grupa konsumencka.

Aktywni millenialsi to grupa ponad 11 milionów osób czyli ponad połowa w wieku reprodukcyjnym. Na całym świecie to 1,7 miliarda ludzi. - Za około 10 lat będą stanowić około 75% stanowisk pracy w Polsce. Nierozsądnym byłoby bagatelizowanie tej grupy - zapewnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, zarządzający firmą Kotaniec.

Jego zdaniem firma, która myśli przyszłościowo zdecydowanie powinna uwzględniać ten segment w swoich działaniach. - Żeby jednak to robić należy dobrze poznać tę grupę i już teraz budować z nią relacje. Millenialsi to grupa dla której lifestyle ma kluczowe znaczenie, są otwarcie, pewni siebie i zorientowani na cel. Są bardzo social i kupują to co jest ‘fajne’ – są w stanie zapłacić za produkt zdecydowanie więcej jeśli uznają, że wypada go mieć - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Dlatego jego zdaniem już teraz firmy powinny być social, atrakcyjne wizerunkowo w swoim przekazie ale również oferować ‘cool’ produkty.

 Czytaj również: Millenialsi lubią diety roślinne. Chętnie wybierają lokale wege

- Millenialsi to konsumenci wychowani w internetowym środowisku. Jesteśmy zmuszeni na odpowiadanie na ich specyficzne, bo inne niż konwencjonalne, potrzeby - mówi Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich.

Zdaniem prezesa Makaronów Polskich pokolenie Millenialsów zwraca szczególną uwagę na produkty ekologiczne, prozdrowotne i ofertę convenience. - Millenialsi są coraz bardziej znaczącą grupą zakupową dla producentów żywności - zapewnia Zenon Daniłowski. 

Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice, dodaje, że każde pokolenie ma poczucie wyjątkowości. - Nasze przecież też takie było. Jednak prawdą jest, że dzisiaj młode pokolenie jest bardziej świadome, niż my byliśmy - z prostego powodu - ma lepszy dostęp do wszelkich informacji, choć oczywiście są one różnej jakości. Inaczej stawiane są akcenty, inaczej się trzeba z tym pokoleniem komunikować - podkreśla Krzysztof Pawiński.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!