PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Nautiqus inwestuje w cyfryzację obsługi klientów

Nautiqus inwestuje w cyfryzację obsługi klientów Dominik Popiel, prezes Nautiqus
0 0

Od wielu lat w krajach rozwiniętych obserwujemy rosnące znaczenie kosztów osobowych/pracowniczych w strukturze przedsiębiorstw. Uważam ten trend za jak najbardziej pożądany ponieważ ludzie muszą przyzwoicie zarabiać aby godnie żyć. Wiąże się to jednak z rosnącymi obciążeniami a w połączeniu z malejącymi marżami może być bardzo niebezpieczne dla finansów firmy. W moim przekonaniu jedynym remedium jest ciągłe zwiększanie wydajności i dlatego w Nautiqus postawiliśmy na informatyzacje.

Nasz autorski program do obsługi spedycji STORM powstał z pomocą unijnego dofinansowania. Stawiamy na jak największą automatyzację procesów. System ciągle się rozwija, nowe funkcjonalności pojawiają się co kilka tygodni. Wedle naszej wiedzy to najbardziej zaawansowany program na rynku. – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dominik Popiel, prezes Nautiqus.

To co wyróżnia program to:

- intuicyjność a co za tym idzie łatwość obsługi,

- integracja z IT firm współpracujących za pomocą EDIFACT – dzięki temu niemal wszystkie operacje możemy realizować za pomocą własnego systemu,

- Panel klienta – udostępniamy klientom dane dotyczące ich współpracy z nami – zakres danych jest coraz szerszy,

- automatyzacja procesów – dzięki której tzw. papierkowa robota jest wykonywana przez system,

- elastyczność – u nas nie usłyszysz ‘nie można bo system tego nie przewiduje’,

- może też być zintegrowany z dowolnym systemem ERP.

Jak dodaje prezes, wdrożenie STORM 3 lata temu miało wydatny pozytywny wpływ na działalność firmy niemal w każdym jej aspekcie.

Nautiqus został założony w 2008 roku. Pomimo rozpoczynającego się wtedy kryzysu udało nam się przetrwać i zbudować markę o silnej pozycji na rynku. Wyróżnia nas 100 proc. polskiego kapitału.

Misją Nautiqus jest zapewnianie usług spedycyjnych na najwyższym poziomie z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do każdego Klienta, co przekłada się na obopólny sukces handlowy. - Nasza misja w pełni odzwierciedla charakter Nautiqus. Cały czas dążymy do oferowania usług na coraz wyższym poziomie bo uważamy że tylko to może się przełożyć na zadowolenie Klientów a co za tym idzie obopólny sukces. Stąd nasze indywidualne podejście do każdego zlecenia, specjalizacja w spożywce i ciągły rozwój IT. Chcemy być i jesteśmy najlepsi w tym co robimy – podkreśla Dominik Popiel, prezes zarządu Nautiqus.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!