PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

OSM Łowicz: Opakowanie musi zwrócić uwagę konsumenta, wywołać potrzebę zakupu

OSM Łowicz: Opakowanie musi zwrócić uwagę konsumenta, wywołać potrzebę zakupu Joanna Kołodyńska, kierownik działu Marketingu OSM Łowicz/ fot. materiały prasowe
0 0

- Opakowania w sektorze mleczarskim są uwarunkowane nie tylko panującymi trendami, ale w dużej mierze możliwościami technologicznymi linii pakujących i konfekcjonujących wyroby gotowe - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Joanna Kołodyńska, kierownik działu Marketingu OSM Łowicz.

Opakowania muszą często wytrzymywać działanie wysokich i niskich temperatur, muszą być odporne na zgniatanie, muszą spełniać wszystkie normy w zakresie barierowości, migracji, aseptyczności. A przy tym mają być także wygodne w użytkowaniu i atrakcyjne dla potencjalnych klientów

- Opakowanie to pierwszy element, z którym konsument ma kontakt. Musi zwrócić jego uwagę, przyciągnąć wzrok, wzbudzić pozytywne emocje, wywołać potrzebę zakupu. Producenci prześcigają się w szukaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań. Jednak nawet najładniejsze opakowanie, jeśli nie będzie funkcjonalne, przekona do siebie konsumenta tylko raz - dodaje Joanna Kołodyńska , kierownik działu Marketingu OSM Łowicz.

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu w tym roku wprowadziła na rynek innowacyjne opakowanie mleka UHT. Mleko łowickie zyskało nie tylko nową szatę graficzną, ale również nowy kształt kartonu – bardziej ergonomiczny, wygodniejszy w użytkowaniu, z nowoczesną nakrętką.

- Jej głównymi zaletami są: szeroki otwór, który eliminuje efekt chlapania, skrzydełka ułatwiające chwytanie i jednostopniowy system otwierania. To oznacza, że wystarczy przekręcić i można nalewać. Po usłyszeniu charakterystycznego kliknięcia produkt jest gotowy do użycia i nie ma konieczności usuwania dodatkowych elementów jak zawleczki, membrany itp. O jakość produktu dba dwustopniowe zabezpieczenie – pierścień, który świadczy o tym, że nikt wcześniej nie otwierał opakowania, oraz membrana, która zapewnia maksymalną ochronę produktu i jest usuwana  przy pierwszym otwarciu bez żadnej ingerencji, wraz z nakrętką - dodaje eksperta.

I zapewnia, że równie ważna w przypadku kartonu OSM Łowicz jest szata graficzna. - Linia produktów pod marką łowickie przeszła odważny rebranding. Nowe propozycje opakowań zostały przebadane przez Kantar Millword Brown podczas badań jakościowych w kilku dużych miastach w Polsce. Nowa linia spotkała się z uznaniem konsumentów, zwłaszcza tych, którzy do tej pory nie byli specjalnie przywiązani do marki łowickie. Uznali nowe opakowania za spójne, nowoczesne, przejrzyste i estetyczne, komunikujące wysoką jakość, ale jednocześnie nawiązujące do ponad wiekowej tradycji i bogactwa kulturowego regionu. Karton mlek a łowickiego zdobiony jest motywem łowickim w postaci pasków odwzorowujących ludową tkaninę, doskonale komunikującym regionalne pochodzenie produktu - dodaje Joanna Kołodyńska. 

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Waldek CZ 13-04-2018, 12:30:

Łowicz odkrył Amerykę!!! BRAVO...tylko o tym się pisało 30 lat temu. zmiana kolorystyki kolejnego już mleka UHT nie wpłynie na jego zakup - LUDZIE to jest tylko mleko UHT!!! żadna innowacja...trochę wstyd