PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Użytkownicy smartfonów poszukują rabatów w aplikacjach

Użytkownicy smartfonów poszukują rabatów w aplikacjach fot. shutterstock
0 0

41 proc. użytkowników smartfonów korzystało w 2016 r. z aplikacji zakupowych, a co piąty miał zainstalowaną choć jedną z dwóch aplikacji z rabatami i promocjami spółki Qpony.pl – wynika z badania Spicy Mobile.

Użytkownicy poświęcali na aktywność aplikacjach 2 godz. 17 min i 30 s. (średni miesięczny czas na użytkownika). Udział aplikacji Blix i Qpony, w łącznej liczbie użytkowników aplikacji shoppingowych wyniósł w ubiegłym roku 18%. 

Jak wynika z danych Qpony.pl, aktualnie ponad 1,1 mln właścicieli smartfonów szuka informacji o tańszych produktach i usługach za pośrednictwem jednej z dwóch aplikacji należących do spółki. Od stycznia 2016 do września 2017 r. firma odnotowała 55 proc. wzrost miesięcznej liczby aktywnych użytkowników, przy czym miesięczna liczba aktywnych użytkowników aplikacji Blix wzrosła o 51 proc. i wynosi obecnie 739 tys., a aplikacji Qpony wzrosła o 62 proc. i utrzymuje się na poziomie 510 tys.

Według raportu Google Consumer Barometer, aż 19 proc. polskich konsumentów do zakupów motywują obniżki cen, 33 proc. szuka promocji i kuponów zniżkowych, a dla 57 proc. cena jest decydującym czynnikiem. Jak wynika z analiz Qpony.pl, statystyczny użytkownik aplikacji rabatowej to osoba w wieku 18-24 lat, która mieszka w dużym mieście. Najczęściej wykorzystuje ona zniżki z kategorii jedzenie, moda, usługi i rozrywka. 

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

MojaGazetka.com 13-12-2017, 20:04:

U siebie również zauważyliśmy rosnącą liczbę osób zainteresowanych promocjami. Cieszy nas, że coraz większa część konsumentów przykłada wagę do rozsądnych, oszczędnych zakupów i zmienia swoje przyzwyczajenia. Nasza apka skutecznie im w tym pomaga :)

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.