PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Daniłowski, Makarony Polskie: Wysoka jakość i innowacje to za mało, aby zdobyć klienta

Daniłowski, Makarony Polskie: Wysoka jakość i innowacje to za mało, aby zdobyć klienta Zenon Daniłowski, prezes spółki Makarony Polskie, fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl
0 0

Obecnie rynek ewoluuje w takim kierunku, że trzeba mieć dobry produkt, szybko reagować na zmiany, być innowacyjnym i wpisywać się w trendy prozdrowotności i convenience oraz mieć mocny marketing i dystrybucję – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie.

Zdaniem Zenona Daniłowskiego Grupa Makarony Polskie dynamicznie rozwija się w obszarze B2B, private label i eksportu, jednak ciągle za mało inwestuje w marketing.

– Nie mamy w naszej grupie, poza Makaronami Polskimi marek, które mieszczą się na podium w swoich kategoriach. W naszej grupie są takie brandy jak: Stoczek. Sorenti, Męska Rzecz, Tenczynek, ale do dzisiaj nasza firma nie rozwinęła tych brandów. Nawiązaliśmy współpracę z domem medialnym i pracujemy nad odświeżeniem naszej strategii marketingowej. Nasze brandy wymagają nowego spojrzenia na grupy docelowe, design, lokowanie, wsparcie – tłumaczy prezes.

– Wysoka jakość i innowacje to za mało, aby zdobyć klienta. Sprzedaż brandu Makarony Polskie osiągnęła rocznie 15 mln zł, ale to jest za mało. Za mało inwestujemy w marketing. Obecnie rynek ewoluuje w takim kierunku, że trzeba mieć dobry produkt, szybko reagować na zmiany, być innowacyjnym i wpisywać się w trendy prozdrowotności i convenience oraz mieć mocny marketing i dystrybucję – dodaje. 

Grupa racjonalnie podchodzi do pozycji swoich marek na rynku oraz realnie ocenia swoje możliwości w poszczególnych kategoriach.

– Nie demonizujemy brandów i nie walczymy dzisiaj, aby podbić nimi Polskę i świat. Mamy świadomość zmieniającego się rynku i ryzyka związanego z budowaniem marki, zwłaszcza, że rynek jest mocno nasycony w kategoriach, w których działamy. Mówiąc o naszych produktach, to Makarony Polskie pojawiają się na „podium”, natomiast jeśli chodzi o Stoczek, to wydaje mi się, że bycie w pierwszej trójce producentów wymaga kilku lat pracy – ocenia Zenon Daniłowski.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Klient oczekuje, aby produkt zmieniać i dopasowywać do jego potrzeb - wywiad z prezesem Makarony Polskie

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

teka 11-05-2018, 12:32:

O jakim podium Pan mówi. Na pewno nie w sprzedaży detalicznej!
Ponad to Pana firma nie ma ani marketingu ani dystrybucji wiec nie może odnieść żadnego sukcesu.
O jakiej sprzedaży brandu Makarony Polskie Pan wspomina - 5000 kg na miesiąc. nie wiem czy mamy się mamy śmiać czy płakać !