PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Makarony Polskie: Wzrost przychodów i zysku netto w I półroczu 2017 r.

Makarony Polskie: Wzrost przychodów i zysku netto w I półroczu 2017 r. Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich. Fot. Paweł Pawłowski/Żelaznastudio
0 0

Spółka Makarony Polskie podsumowała pierwsze 6 miesięcy 2017 roku. W pierwszym półroczu 2017 r. przychody wyniosły ponad 66 mln zł. Zysk netto zwiększył do kwoty blisko 3,1 mln zł. W analogicznym okresie 2016 r. wyniki spółki wyniosły odpowiednio: 59 mln zł i 2,4 mln zł.

Jak powiedział nam Janusz Dąbrowski, doradca prezesa spółki, zarząd pozytywnie ocenia wyniki pierwszego półrocza 2017.  

Według informacji podanych w raporcie, w pierwszym półroczu 2017 roku w grupie Makarony Polskie nie zaszły zmiany, które istotnie wpływałyby na strukturę lub organizację grupy.

- W ramach grupy Makarony Polskie poszczególne spółki zawierają pomiędzy sobą transakcje kupna i sprzedaży produktów, towarów i usług. Wszystkie transakcje przeprowadzane są na zasadach i warunkach rynkowych. Na przełomie II i III kwartału 2017 roku spółka Makarony Polskie SA przeprowadziła zmiany organizacyjne polegające na przebudowie i rozbudowie wewnętrznego zespołu sprzedaży, m.in. poprzez przejęcie od spółki MP Trade Sp. z o.o. funkcjonującego w jej strukturach zespołu handlu tradycyjnego (w III kw.2017 roku). Nowy zespół sprzedaży Makarony Polskie SA, począwszy od III kw. 2017 roku, odpowiada za całość sprzedaży krajowej spółek Makarony Polskie SA i Stoczek Natura Sp. z o.o., tj. zarówno pod markami własnymi, jak również private label, we wszystkich kanałach dystrybucji - napisano w raporcie. 

- Docelowo planowane jest również włączenie w obsługę przez ten zespół sprzedaży eksportowej spółek produkcyjnych Grupy na rynkach europejskich. Decyzja o przeprowadzeniu ww. zmian organizacyjnych podyktowana była postępującą specjalizacją spółki MP Trade Sp. z o.o. oraz jej koncentracją na rozwoju sprzedaży eksportowej, w szczególności na rynkach afrykańskich i arabskich. Reorganizacja ma na celu przede wszystkim usprawnienie funkcjonowania struktur sprzedaży krajowej i nie wpływa w sposób istotny na rentowność obsługiwanych kontraktów - poinformowała spółka. 

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

obiektywny 05-09-2017, 12:57:

zenada ,gdyby to była dobra spolka to by juz byla na gpw po 10 zl

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.