PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Manufaktura Makaronu: Certyfikat Dobry Produkt pomógł nam w nawiązaniu współpracy z siecią dyskontów

Manufaktura Makaronu: Certyfikat Dobry Produkt pomógł nam w nawiązaniu współpracy z siecią dyskontów fot. materiały prasowe
0 0

Rok 2016 okazał się przełomowym dla Manufaktury Makaronu. Wówczas marka Śląski Bifej otrzymała certyfikat Dobry Produkt w kategorii "Produkt tradycyjny i regionalny". A podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu zarządowi udało się nawiązać kontakty, które przełożyły się na współpracę, w tym z jednym z czołowych dyskontów w Polsce.

Początki Manufaktury Makaronu były trudne. Producenci makaronu długo szukali odpowiednich składników, które spowodują, że smak ich makaronu będzie idealny, taki jaki znają z własnego domu, makaronu, którym częstowała ich babcia.

– Początek naszej przygody z makaronem był dla nas obozem szkoleniowym. Dzięki naszej babci, która sama wyrabiała makaron na własne potrzeby, mieliśmy świadomość, jak powinien smakować dobry makaron rosołowy i całą naszą energię poświęciliśmy na dopracowanie receptury, aby mu dorównać. Pracując początkowo w bardzo małej, wynajmowanej wytwórni uczyliśmy się wszelkich tajników związanych z wyrabianiem ciasta i suszeniem makaronu – wyjaśnia Krystian Staś.

Po stworzeniu odpowiedniej receptury i smaku makaronu domowego, przyszedł czas na kolejne etapy produkcji. Produkt trzeba było ubrać w szaty i nadać mu nazwę.

– Po wielu analizach padło na Śląski Bifej, chociaż na początku byłem tej nazwie przeciwny, czy przypadnie naszym klientom do gustu, ale powiedziałem ok, zaryzykujemy – mówi Staś.

Gotowy produkt w końcu trafił do sprzedaży. Ale i tam Śląski Bifej natrafił na kolejne bariery. Ciężko było przekonać hurtownie do postawienia na ten właśnie makaron.

Przełomowy okazał się 2016 rok. Wówczas Śląski Bifej otrzymał certyfikat Dobry Produkt w kategorii "Produkt tradycyjny i regionalny". A podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu udało się nawiązać kontakty, które przełożyły się na współpracę, w tym z jednym z czołowych dyskontów w Polsce.

– Szczerze mówiąc, nie wierzyłem, że mamy jakiekolwiek szanse. Kolega namówił mnie do wysłania makaronu na konkurs. W końcu nic się nie straci, a można zyskać. I udało się – wspomina Krystian Staś.

– Jest to dla mnie znaczące wyróżnienie, ponieważ makaronami zająłem się 4 lata temu i to całkiem z przypadku, ponieważ zajmowałem się hodowlą kur niosek i w tym czasie cena jajka spadła do drastycznego poziomu opłacalności – dodaje.

Obecnie prezes zarządu optymistycznie patrzy w przyszłość, biorąc pod uwagę dalszy rozwój spółki.

– Jestem pełen nadziei i wiary, że będziemy stawiać czoła dalszym wyzwaniom i pokonamy wszelkie problemy, ponieważ to co robimy, jest uczciwe i jak najlepszej jakości, dlatego spotka się z uznaniem konsumentów, a ich zadowolenie z produktu to dla nas największa satysfakcja – podsumowuje.

Więcej o strategii spółki Manufaktura Makaronu we wrześniowym numerze magazynu "Rynek Spożywczy".

 ZGŁOŚ SWÓJ PRODUKT DO TEGOROCZNEJ EDYCJI KONKURSU "DOBRY PRODUKT".

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.