PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Manufaktura Makaronu: Nowe zaplecze sprzętowe pozwoli zwiększyć moce produkcyjne

Manufaktura Makaronu: Nowe zaplecze sprzętowe pozwoli zwiększyć moce produkcyjne fot. shutterstock
0 0

– W związku z zbyt niską wydajnością dotychczasowego zakładu zmieniliśmy lokalizację oraz dozbroiliśmy się w nowe zaplecze sprzętowe, które pozwoli nam zwiększyć moce produkcyjne. To było przedsięwzięcie konieczne, aby móc zaoferować nasz makaron „Śląski Bifej” szerszemu gronu konsumentów – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Krystian Staś, prezes zarządu Manufaktura Makaronu.

Jak mówi Krystian Staś, rok 2017 był dla spółki bardzo intensywnym okresem.

– Głównym wyzwaniem dla nas był taki dobór technologii, urządzeń oraz infrastruktury, który pozwoliłby nam zwiększyć moce produkcyjne, zachowując wysoką jakość wyrabianego makaronu, do której przyzwyczailiśmy naszych klientów. W tej kwestii nie uznajemy żadnych kompromisów. Nasz makaron nadal będzie się składał z kaszki makaronowej zwyczajnej, świeżych jaj z chowu ściółkowego oraz odrobiny kurkumy. Jego receptura i smak, pomimo zwiększenia zdolności produkcyjnych, pozostanie dokładnie taki sam, jak uzyskiwaliśmy w poprzedniej wytwórni – tłumaczy prezes zarządu.

W minionym roku Manufkatura Makaronu ukończyła prace nad nowym zakładem, wyposażając go przy tym we własne laboratorium.

– W tym momencie zakład jest już ukończony. Serce naszego zakładu, czyli maszyna do produkcji makaronu czeka w gotowości, ostatnie prace były skupione wokół stworzenia pomieszczeń, w których będzie suszony makaron oraz linia pakowania produktu gotowego. Budynek oraz infrastruktura zostały przebudowywane z myślą o spełnieniu wymagań certyfikatów HACCP, BRC/IFS, ISO 9001: 2015, ISO 14001: 2015, co będzie gwarantowało bezpieczeństwo naszym kontrahentom i konsumentom. Dodatkowo postanowiliśmy uruchomić w zakładzie własne laboratorium, które ma na celu bieżącą kontrolę jakości i bezpieczeństwa surowców używanych do wyrobu makaronu – wyjaśnia Krystian Staś.

W najbliższym roku spółka planuje dotrzeć ze swoimi produktami do szerszego grona odbiorców i zadomowić się w ich świadomości na dłużej.

– Naszym podstawowym celem będzie dotarcie do szerszego grona konsumentów, w związku z czym skupiamy się na poszukiwaniu nowych kontrahentów. Posiadając większe moce produkcyjne, będziemy mogli kontynuować wcześniejsze rozmowy oraz podjąć się nowych, większych wyzwań – mówi prezes zarządu.

– Dodatkowo przez działania marketingowe zamierzamy zwiększyć świadomość konsumentów w kwestii zwrócenia uwagi na fakt, że makarony jajeczne są wytwarzane m.in. z użyciem masy jajecznej pasteryzowanej, jaj w proszku oraz tak jak w naszym przypadku z jaj świeżych. Przez zbudowanie tej świadomości planujemy zachęcić klientów do spróbowania makaronu z jaj świeżych, co pozwoli im ocenić walory smakowe tego typu produktów – podsumowuje.

POLECANE

KOMENTARZE: (3)

+ DODAJ KOMENTARZ

Klient 08-02-2018, 18:20:

Panie krystianie makaron plus świeże jajka i maka to nic nowego istnieje 30 firm w polsce które tak produkują makaron

kel 31-01-2018, 13:49:

brawo Krystian.

trzymam kciuki

Marek

Krzysztof 30-01-2018, 16:53:

Bardzo przyszłościowe podejście do biznesu. Dziś ludzi stać na lepszą jakość a ich liczba stale wzrasta