PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU

Manufaktura Makaronu: Nowe zaplecze sprzętowe pozwoli zwiększyć moce produkcyjne

Manufaktura Makaronu: Nowe zaplecze sprzętowe pozwoli zwiększyć moce produkcyjne fot. shutterstock
0 0

– W związku z zbyt niską wydajnością dotychczasowego zakładu zmieniliśmy lokalizację oraz dozbroiliśmy się w nowe zaplecze sprzętowe, które pozwoli nam zwiększyć moce produkcyjne. To było przedsięwzięcie konieczne, aby móc zaoferować nasz makaron „Śląski Bifej” szerszemu gronu konsumentów – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Krystian Staś, prezes zarządu Manufaktura Makaronu.

Jak mówi Krystian Staś, rok 2017 był dla spółki bardzo intensywnym okresem.

– Głównym wyzwaniem dla nas był taki dobór technologii, urządzeń oraz infrastruktury, który pozwoliłby nam zwiększyć moce produkcyjne, zachowując wysoką jakość wyrabianego makaronu, do której przyzwyczailiśmy naszych klientów. W tej kwestii nie uznajemy żadnych kompromisów. Nasz makaron nadal będzie się składał z kaszki makaronowej zwyczajnej, świeżych jaj z chowu ściółkowego oraz odrobiny kurkumy. Jego receptura i smak, pomimo zwiększenia zdolności produkcyjnych, pozostanie dokładnie taki sam, jak uzyskiwaliśmy w poprzedniej wytwórni – tłumaczy prezes zarządu.

W minionym roku Manufkatura Makaronu ukończyła prace nad nowym zakładem, wyposażając go przy tym we własne laboratorium.

– W tym momencie zakład jest już ukończony. Serce naszego zakładu, czyli maszyna do produkcji makaronu czeka w gotowości, ostatnie prace były skupione wokół stworzenia pomieszczeń, w których będzie suszony makaron oraz linia pakowania produktu gotowego. Budynek oraz infrastruktura zostały przebudowywane z myślą o spełnieniu wymagań certyfikatów HACCP, BRC/IFS, ISO 9001: 2015, ISO 14001: 2015, co będzie gwarantowało bezpieczeństwo naszym kontrahentom i konsumentom. Dodatkowo postanowiliśmy uruchomić w zakładzie własne laboratorium, które ma na celu bieżącą kontrolę jakości i bezpieczeństwa surowców używanych do wyrobu makaronu – wyjaśnia Krystian Staś.

W najbliższym roku spółka planuje dotrzeć ze swoimi produktami do szerszego grona odbiorców i zadomowić się w ich świadomości na dłużej.

– Naszym podstawowym celem będzie dotarcie do szerszego grona konsumentów, w związku z czym skupiamy się na poszukiwaniu nowych kontrahentów. Posiadając większe moce produkcyjne, będziemy mogli kontynuować wcześniejsze rozmowy oraz podjąć się nowych, większych wyzwań – mówi prezes zarządu.

– Dodatkowo przez działania marketingowe zamierzamy zwiększyć świadomość konsumentów w kwestii zwrócenia uwagi na fakt, że makarony jajeczne są wytwarzane m.in. z użyciem masy jajecznej pasteryzowanej, jaj w proszku oraz tak jak w naszym przypadku z jaj świeżych. Przez zbudowanie tej świadomości planujemy zachęcić klientów do spróbowania makaronu z jaj świeżych, co pozwoli im ocenić walory smakowe tego typu produktów – podsumowuje.

POLECANE

KOMENTARZE: (3)

+ DODAJ KOMENTARZ

Klient 08-02-2018, 18:20:

Panie krystianie makaron plus świeże jajka i maka to nic nowego istnieje 30 firm w polsce które tak produkują makaron

kel 31-01-2018, 13:49:

brawo Krystian.

trzymam kciuki

Marek

Krzysztof 30-01-2018, 16:53:

Bardzo przyszłościowe podejście do biznesu. Dziś ludzi stać na lepszą jakość a ich liczba stale wzrasta

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.