PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNER SERWISU

Rok marki 4health: Zrealizowaliśmy nasze plany w 80 procentach

Rok marki 4health: Zrealizowaliśmy nasze plany w 80 procentach Marcin Karaszkiewicz, twórca marki 4health, fot. 4health
0 0

- W pierwszym roku obecności marki 4health na rynku udało nam się rozszerzyć portfolio do sześciu SKU oraz wejść z naszymi produktami do jedenastu sieci handlowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca marki 4health.

Jak mówi Marcin Karaszkiewicz podsumowując pierwszy rok obecności marki 4health na rynku, założone plany udało się zrealizować w 80 procentach.

- Zrealizowaliśmy plan w 80 proc., ale zostały nam jeszcze dwa miesiące. Ogólnie jestem zadowolony, ale zawsze może być lepiej. Jeśli chodzi o sprzedaż w ujęciu ilościowym, jest bardzo dobrze. Wartościowo - trudno powiedzieć, ponieważ bardzo dużo inwestujemy w rozwój marki - mówi.

Jako główny sukces Karaszkiewicz upatruje rozszerzenie oferty produktowej 4health do 6 SKU.

- Poza dwoma batonami, z którymi startowaliśmy, czyli orzech z pistacją i gorzką czekoladą oraz orzech z migdałem i miodem, doszły dwa smaki batonów: nerkowiec z suszoną papryką chilli na gorzkiej czekoladzie oraz orzech laskowy z kokosem na mlecznej czekoladzie. Dwa ostatnie batony bazują na dużej ilości orzechów, których w składzie znajdziemy ponad 50 procent - dodaje.

4health to nie tylko batony, ale także musli.

- Z początkiem 2017 roku wprowadziliśmy dwa rodzaje Musli "Crunchy": czekoladowe oraz czerwone owoce. Aby wzbogacić nasze Crunchy dodaliśmy nasiona chia, które są coraz bardziej popularne na naszym rynku - mówi.

Obecnie batony 4health są dostępne w sieciach: Auchan, Piotr i Paweł, Stokrotka, Żabka, Hebe, Rossmann, Super-Pharm, Lukoil, Poczta Polska, Netto i Małpka. Musli dostępne jest w sieciach Auchan oraz Piotr i Paweł.

- Współpraca z sieciami układa się bardzo dobrze. Konsumenci wracają po nasze produkty i sprzedaż wzrasta z miesiąca na miesiąc. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi sieciami. Interesuje nas cały rynek handlu, ale oczywiście wszystko zależy od warunków współpracy. W połowie 2017 roku ruszyliśmy również z budową dystrybucji na rynku tradycyjnym. Z kolei specjalnie dla klientów z kanału HoReCa stworzyliśmy specjalne opakowanie naszych musli w wiaderku 2 kg z łopatką do nakładania. Umożliwia ono szczelne zamknięcie musli i przechowywanie, co przedłuża świeżość po otwarciu - dodaje Karaszkiewicz.

Co dalej?

- W 2018 r. planujemy wprowadzić dwa nowe smaki musli oraz nową serię batonów: 4health Active. Na razie nie myślimy o produktach klasy premium. Najpierw musimy zbudować markę. Dopiero wtedy pomyślimy o bardziej wyrafinowanych produktach - dodaje.

 4health nie zmienia także pierwotnych założeń w kwestiach produkcyjnych. Produkty wytwarzane są na zasadzie outsourcingu.

- Od samego początku współpracujemy z tymi samymi fabrykami i rozwijamy gamę produktów w oparciu o ich linie produkcyjne. Plan stworzenia własnej linii produktów oczywiście jest, ale w dalekosiężnych planach. Nie posiadamy inwestora, w związku z czym wszystkie działania bazują na własnych środkach - Prowadzimy bardzo dużo działań marketingowych na Facebooku, włączamy się w eventy i akcje charytatywne, organizujemy promocje w punktach sprzedaży. W pierwszym kwartale 2018 roku planujemy wystartować z reklamą telewizyjną - dodał.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!