PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Rok marki 4health: Zrealizowaliśmy nasze plany w 80 procentach

Rok marki 4health: Zrealizowaliśmy nasze plany w 80 procentach Marcin Karaszkiewicz, twórca marki 4health, fot. 4health
0 0

- W pierwszym roku obecności marki 4health na rynku udało nam się rozszerzyć portfolio do sześciu SKU oraz wejść z naszymi produktami do jedenastu sieci handlowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca marki 4health.

Jak mówi Marcin Karaszkiewicz podsumowując pierwszy rok obecności marki 4health na rynku, założone plany udało się zrealizować w 80 procentach.

- Zrealizowaliśmy plan w 80 proc., ale zostały nam jeszcze dwa miesiące. Ogólnie jestem zadowolony, ale zawsze może być lepiej. Jeśli chodzi o sprzedaż w ujęciu ilościowym, jest bardzo dobrze. Wartościowo - trudno powiedzieć, ponieważ bardzo dużo inwestujemy w rozwój marki - mówi.

Jako główny sukces Karaszkiewicz upatruje rozszerzenie oferty produktowej 4health do 6 SKU.

- Poza dwoma batonami, z którymi startowaliśmy, czyli orzech z pistacją i gorzką czekoladą oraz orzech z migdałem i miodem, doszły dwa smaki batonów: nerkowiec z suszoną papryką chilli na gorzkiej czekoladzie oraz orzech laskowy z kokosem na mlecznej czekoladzie. Dwa ostatnie batony bazują na dużej ilości orzechów, których w składzie znajdziemy ponad 50 procent - dodaje.

4health to nie tylko batony, ale także musli.

- Z początkiem 2017 roku wprowadziliśmy dwa rodzaje Musli "Crunchy": czekoladowe oraz czerwone owoce. Aby wzbogacić nasze Crunchy dodaliśmy nasiona chia, które są coraz bardziej popularne na naszym rynku - mówi.

Obecnie batony 4health są dostępne w sieciach: Auchan, Piotr i Paweł, Stokrotka, Żabka, Hebe, Rossmann, Super-Pharm, Lukoil, Poczta Polska, Netto i Małpka. Musli dostępne jest w sieciach Auchan oraz Piotr i Paweł.

- Współpraca z sieciami układa się bardzo dobrze. Konsumenci wracają po nasze produkty i sprzedaż wzrasta z miesiąca na miesiąc. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi sieciami. Interesuje nas cały rynek handlu, ale oczywiście wszystko zależy od warunków współpracy. W połowie 2017 roku ruszyliśmy również z budową dystrybucji na rynku tradycyjnym. Z kolei specjalnie dla klientów z kanału HoReCa stworzyliśmy specjalne opakowanie naszych musli w wiaderku 2 kg z łopatką do nakładania. Umożliwia ono szczelne zamknięcie musli i przechowywanie, co przedłuża świeżość po otwarciu - dodaje Karaszkiewicz.

Co dalej?

- W 2018 r. planujemy wprowadzić dwa nowe smaki musli oraz nową serię batonów: 4health Active. Na razie nie myślimy o produktach klasy premium. Najpierw musimy zbudować markę. Dopiero wtedy pomyślimy o bardziej wyrafinowanych produktach - dodaje.

 4health nie zmienia także pierwotnych założeń w kwestiach produkcyjnych. Produkty wytwarzane są na zasadzie outsourcingu.

- Od samego początku współpracujemy z tymi samymi fabrykami i rozwijamy gamę produktów w oparciu o ich linie produkcyjne. Plan stworzenia własnej linii produktów oczywiście jest, ale w dalekosiężnych planach. Nie posiadamy inwestora, w związku z czym wszystkie działania bazują na własnych środkach - Prowadzimy bardzo dużo działań marketingowych na Facebooku, włączamy się w eventy i akcje charytatywne, organizujemy promocje w punktach sprzedaży. W pierwszym kwartale 2018 roku planujemy wystartować z reklamą telewizyjną - dodał.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.